a


21 Temmuz 2014 Pazartesi

Essence'den Almazsam Olmaz Dedigim 6 Basarılı Ürün

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

*

Bugun sizlere Essence'den bittikçe aldigim ve asla uretimlerinin bitmemesini istedigim 6 urunden bahsedecegim. Ama oncesinde geçtigimiz gunlerde yasadigim bir olaydan kisaca bahsedeyim. Efenim Essence Alinmamasi Gerekenler yazimda Essence'den sevmedigim memnun kalmadigim urunlerden bahsetmistim. Orada da yazmistim Essence markasini çok seviyorum . Hem Hayvanlar uzerinde Test Edilmiyor,hem kolay ulasilabilir ( bir çok magazada satiliyor ) hem de uygun fiyatli.  O yazim uzerine Essence 'den bir mail aldim ve bu beni çok mutlu etti. Mail atan diger markalarin aksine mail sadece bilgilendirme amaçliydi. Hiç bir sekilde " size urun gonderelim efendim memnuniyetsizliginizi telafi edelim" diye uç parça urunle insan satin almaya çalisan markalar gibi degildi. Sadece o urunlerin artik satilmadigini ve aslinda pigmentler için uretildiklerini yazmislardi. Bu gerçekten taktir edilmesi gereken bir durum. Zira bir çok markadan gelen mail genelde " size sunlari bunlari gonderelim affedin bizi " tadinda oluyor ama bana urun  gondermeleri o yazida yazdigim urunun basarisizligini gidermiyor ki. Basarisiz urun yine basarisiz..





 Aslinda bunun sorumlusu da bizleriz. İki maskara bir fondoten için objektifligini satan markalara yalvaran yalakalik yapan bloggerlar olmasa bu markalarda buna curet edemez. Blog yazarlarina hediye gonderilmesine karsi degilim , elbette bir marka "size urunlerimizi gonderelim deneyin ,fikirlerinizi belirtirseniz seviniriz" diyebilir ki bu hos bir durum,olmasi insani mutlu eder  ama markalar " size sunlari bundan bes ondan uç tane gonderelim sizde karsiliginda iki yazida bu urunlerden ne kadar memnun kaldiginizi yazin bir yazida da bunlarla makyaj yapin" diyorsa o zaman sikinti basliyor, oldu olacak sifremi vereyim de sen yaz blogu sevgili marka tam olsun . Bir de bir blog yazari buna tamah edip iki parçayla kuklaya donuyorsa vay haline. Benimle iletisime geçen markalar Essence disinda suana kadar hep yanlis uslupla geldiler maalesef. Ben bedavaci bir kukla degilim. Elbetteki bana hediye gonderilmesi bir seylere para vermeden sahip olmak beni mutlu eder ama saniyorsaniz ki beni iki urunle satin alabileceginizi uzgunum çok yaniliyorsunuz. Neyse bu baska bir yazinin konusu. Ben simdi size kisa kisa almaniz gerektigini dusundugum , bayildigim 6 urunden bahsedecegim. Topluca soyle gorunuyorlar : 









1) All About Matte Fixing Compact Powder

Bu pudra hayatimin pudrasi oldu diyebilirim. Farkli markalar farkli pudralar denedim. Hiç bir pudrayi yeterince ince bulmadim. Sanki  hep bir yanlari zayifti ama bu transparan bebek bir harika. Uygun fiyatli bir mucize.  Sizde hayvanlara zarar vermeyen basarili bir pudra istiyorsaniz bu bebege bir sans verebilirsiniz. Normalde butun halde olan bu bebek çantami surekli dusurmem saga sola vurmam sonucunda bu hale geldi ve bende presslemeye usendim boyle kullaniyorum :)  Sertlestirilmis pudralardan hoslanmayanlar için toz formu da var.  siddetle tavsiye ediyorum hatta alamayana siddet uygulamayi dusunuyorum   :p 


Fiyati : 12 TL Civari






2 ) Essence Long Lasting  Rujlar


Rengi tamamen keyfinize kalmis olmakla beraber bu siyah ambalajli rujlardan mutlaka sizi cezbedecek bir tane bulabilirsiniz.  Bende ki en sevdigim rengi 04 numara "On The Cat Walk"  Dogal bordoya yakin, kirmizimsi dudaklara sahip bir insan olarak birebir dudak tonumda ruj bulunca kaçirmiyorum . Bu bebekle de sabahlari serviste yaptigim makyaji " ben makyaj yapmadim sekerim dogustan kiraz dudakliyim " efektiyle sonlandiriyorum. Çok dogal duruyor ve yapisi yumusacik. Dunyanin en guzel ruju degil ama sabahlari hafif nemlendiren renk veren dogal duran bir ruj istiyorsaniz denemekte fayda var. Bir de çok hafif kokuyorlar renklerine gore. Mesela bu visneli gibi çok hafif guzel bir kokuya sahip.


Fiyati : 8-9 TL Civari






3) Stay Natural Concelear


Bu bebek,iste bu bebek  yorgun gecelerin kurtaricisi , saatlerce kodlara bakarak yipranan gozlerin can yoldasi, "Makyajsiz Guzelim" demeye insani bir tik yaklastiran bir melek. simdi; benim goz çevrem oyle pek sorunlu degil ama kim istemez ki canli aydinlik etkileyici gozleri. Bu noktaya gelirken ne canlar feda ettik ne maymunlara  donduk( bakiniz : Asagi )


ama dalgalanip durulma vakti geldi.Dogal duranin makbul oldugunu anladigimiza gore yuzumuze alçi siva yapilmis gibi durmadan dogal gorunen urunlere ihtiyacimiz var. Bu bebek kadar dogal duran , bu bebek kadar yokmus gibi yapan bir kapatici ile tanismadim henuz. Çok kapaticilik saglamiyor,hatta sadece hafifçe kapatiyor,  eger derin çizgiler ve koyu morluklara ev sahipligi yapiyorsaniz sizi tatmin etmeyecektir. Ama benim gibi yirmili yaslarin basinda iseniz hafif  bir urun ariyorsaniz bu bebekle çok iyi anlasacaksiniz. Tek sorunu pek bereketli olmamasi ama fiyati çok uygun oldugu için bunu onemsemiyorum ben


Fiyati : 7-9 TL Civari





4-)Essence Kas Kiti



Evet makyajla ilgili sonlara yaklasirken bir cogunuzun coktan haberdar oldugu bir urunden bahsedecegim : Essence Kas Kiti. Ultra dandik ambalajina, çali supurgesi gibi firçasina ve on yargima ragmen bana kendini sevdirebildi bu yavrucak. Efendim bizler sokaklarda kas doldurayim derken Ibrahim Tatlises'e donen hanim kizlarimizi , ya da kasimi alacagim derken kel alinli kiz kardeslerimizi gorunce korkar olduk kas doldurma isinden. Zira goruyoruz ki bir cok hanim kizimiz kas doldurcam derken dunyanin en yapay çizme kaslariyla dolasiyor. Iste boyle olmamak icin bu bebegi tavsiye ediyorum. Cok dogal ve kararinda doldurma sagliyor. Ben yapi olarak sekilli ve gur kaslara sahibim hatta kaslarimi aldirmiyorum bile ama makyajima gore bazi gunler kas doldurmam gerekiyor ve bu bebekten baskasina elim gitmiyor. Dokulmuyor bulasma yapmiyor.. Bazi gunler far olarak da kullandigim rivayetleri kulaktan kulaga dolasiyor...

Fiyati : 8-10 Lira civari







5-) Essence Quick Dry Top Coat



Efendim oncelikle bu  arkadasi yaklasik iki ay once aldim. Eskiden NYC Turbo Dry Top Coat i kullanirdim kurutucu son kat olarak. Lakin NYC Hayvanlar uzerinde Test Yaptigi için  elimdeki stoklari bitince bir daha satin almadim. Bu arada piyasadan kalkmis anladigim kadariyla.  Elimdeki NYC biteli aylar oluyor (En az 7 ay )  bende bu esnada o kurutucu senin bu kurutucu benim arayistaydim. Normalde Essence'in ojelerinden hiç memnun degili. Bir çogunuz da standlarda hep bozuk ojeleri goruyorsunuzdur. Zaten o goruntu bile almamam için yeterken aldiklariminda ayi gun tirnakta solmalari silinmeleri beni  Essence ojelerden soguttu. Ama geçtigimiz gunlerde baktim ki artik pek bir alternatifim kalmadi; zira Hayvanlar uzerinde test edilmeyen kurutuculari bulmak ve memnun kalmak zor bende bu dostumu asagidaki dostumu ve birde Jel gorunumu veren baska bir dostumu tuttugum gibi kulaklarindan eve getidim.  Bu arkadastan çok memnun kaldim . NYC ile neredeyse ayni ve verdigi parlaklik çok guzel. Bir ojeyi çok rahat 3  dun kullanabiliyorum. Diger Gel Look olan maalesef basarisiz ,siradan bir cila bile ondan daha jel gorunumu veriyor amam bu dostum bir harika ! Ojenin tirnagimda kalma suresini uzatiyor ,yetmiyor parlatiyor , yetmiyor surdugum ojeleri hizlica kurutuyor. Çook hizli super basarili diyemem ama ben memnun kaldim ve bitince yine alacagim hatta bir kaç tane stoklayacagim .


Fiyati : 5 - 6 Lira Civari










6-) Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener 


Calismaya baslamamla beraber bloga yazilarim azaldi. Bunlardan da en cok nailart yazilarim etkilendi. Aslinda tirmaklarimi suslemeye devam ediyorum ama bu isi  aksamlari yatmadan once yaptigim için adim adim fotograflayamiyorum, fotograf kalitesi epey dusuk oluyor renkler kendileri gibi cikmiyor vesaire... Ellerimde ojenin olmadigi tek bir gun yok. Evet yilin 365 gunu tirnaklarim ojeli. Hal durum bu olunca tirnaklarimin guclu olmasi benim icin cook onemli. Surada ki yazimda bahsettigim Kalyon da dahil olmak uzere bir cok markanin tirnak guclendiricisini denedim, meger ne yanlis kollarda yollarda dolanmisim. Bu bebegi alali iki ayi gecti ve ilk siseyi kullaniyorum hala  ama sunu soyleyeyim ; iki aydir bir kere bile tirnagim kirilmadi /soyulmadi. Yok arkadas boyle bisey. Bu arkadasi denemeye bu kadar gec kalmam hep yukarida bahsettigim basarisiz Essence ojeler yuzunden. Onlar yuzunden  nelerden mahrum kalmisim meger


Fiyati : 5 - 6 Lira Civari
Son olarak da eger Elçin canim buradan sadece birini alma hakkin olsa ne alirsin diye sorarsaniz :  Kesinlikle  
Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener 
  diger kalanlari oncelik sirama gore siralardim  ama hani en son hangisini alirsin derseniz : Ruju en son tercih  ederim . Galiba favori siralamam şöyle : 


1) TirnakSertlestirici 
2)Kapatici 
3)Pudra-kas kiti 
4)Quick Dry Top Coat
5)Ruj seklinde 


,ama bu siralama performansa gore degil benim en sık kullanma istatistiklerime gore :) Zira sizin ihtiyaciniza gore siralama degisebilir. Bu bebekler ile ilgili aklima gelenler simdilik bu kadar.


 Ekleyeceginiz çikaracaginiz ,soracaginiz soyleyeceginiz , katilacaginiz katilmayacaginiz ne varsa yorum olarak yazabilirsiniz. Zira yorumlarinizin basimin uzerinde yeri oldugunu  artik hepiniz biliyorsunuz :) Bu urunlere ek olarak sizlerin kullanip begendigi ne varsa yazarsaniz seve seve onlari da dener fikirlerimi belirtirim. 



  Simdilik Hoscakalin ~

*
Hep Mutlu Kalin ~
*






12 yorum:

  1. Pudrayı ben de kullanıyorum ve çok memnunum. Kaş kiti de almak istediklerimden. :D diğerlerine de bir bakmak lazım değil mi? :D

    YanıtlaSil
  2. pudrayı ilk fırsatta denemek istiyorum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim ben yenisini açtım bile :)

      Sil
  3. Get big lashes volume curl rimel favorim <3 Matlaştırıcı toz pudrasını da çok seviyorum. Dudak kalemleri harika. Başkaa.. Dörtlü kahve tonlarında ki paleti ve gel eyelinerları muhteşem! Gel eyelinerları artık satışta değil o ayrı =/ Sevdiğim çok ürünü var Essence' in :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel eyeliner larını hiç denemeidm :/ tühh nasıl kaçırmışım onları halbuki her gün eyeliner kullanan biri olarak gözümden kaçmaması gerekirdi :) :) evet bende genel olarak bir çok ürününden memnunum yazı çok uzamasın diye elimden geldiğince en en en çok begendikleirmi seçmeye çalıştım :)

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu yeni keşfettim,takibe aldım.. İlk çekilişimi yapıyorum. Davetlisiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Pudrayı ben de çok beğenerek kullanıyorum.
    Bloğunuzu çok beğendim takibe alıyorum. Bana da misafir olursanız sevinirim;)
    zeyusanka.blogspot.com
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  6. ben de bloğuma bekliyorum http://rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. ben de bloğuma bekliyorum http://rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. pudrayı bende kullanıyorum gerçekten başarılı bir ürün, bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. pudrayı bende kullanıyorum gerçekten başarılı bir ürün, bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...