a


17 Aralık 2013 Salı

Gratis'in Yılbaşı İndiriminde Kaçırılmaması Gereken Ürünler




*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

 *


Geçtiğimiz günlerde Gratis’e uğradım raflara göz gezdirirken artık ahbap olduğumuz mağaza çalışanı ile lafladım. O esnada bayram indirimleri gibi büyük bir indirim olacağını öğrendim yeni yıl arifesinde. Bunu duyan bünyemi bir heyecan sardı. Zira TheBalm ve Essence’den almak istediğim şeyler var. Bir de bunlara ihtiyaçları ekleyince en sevdiğim indirimlerden biri de  Gratis indirimi oluyor. Sizler için bu yazıda Gratisin %50 lik indiriminden almayı planladığım ya da elimde olduğu için almayacağım ama memnun kaldığım ürünleri kısaca yazacağım. 
Alışverişlerin planlı olması ihtiyacımız olmayan şeyleri engeller. Bu noktada öncelikle marka bazlı gitmek istiyorum .TheBalm’ı ayrı bir başlık olarak yazacağım , çünkü TheBalm listesi epey uzun.
Hem sırf zevk için hiç bir canlıya zarar vermeden  hem de hesaplı ürünler bulmak mümkün. Bu yazıda bu duruma örnekler paylaşıyor olacağım sizlerle

Gelelim ilk markamıza ;Severek ürünlerini kullandığım ve rengarenk standlarını çok sevdiğim Essence.



Aslında Essence’i  ayrı başlıkta yazıp yazmama konusunda çok kararsız kaldım. Çünkü Rossmann,Watson ve Gratis’de satılıyor ve bolca ürün çeşidi barındırıyor.
Bu kadar çok ürünü varken tek tek yazarsam gerçekten sıkıcı olabilir diye ürün gruplarına ayırdım 






Ben Essence standlarına bayılıyorum,o kadar renkli o kadar ilgi çekici geliyor ki. Ben ihtiyacıma göre talan edeceğim sizlerde mutlaka bir uğrayın.



Essence



1 ) Kaş ürünleri



Essence’in kaş doldurma ürünlerine mutlaka bakın. Özellikle kaş kalemleri farları jelleri harika. Ben kaşlarımı doldurmuyorum ama burada yaşamayan ablam ve anneme ikili far setini alacağım.








2)Rimeller





Birbirinden farklı amaçlarda ,ambalajlarda ve uygun fiyatlı rimellere bakmalısınız. Gerçekten başarılar ve çok uygun fiyatlılar. Ben bu indirimde almayı planlıyorum bir kaç tane. Stokçu zihniyetimle depolayıp bir daha ki indirime yetecek kadar rimel biriktireceğim bu indirimde.






Bir de bunlara ek olarak benim yıllardır normal pudra kullanarak yaptığım yöntem için çıkarılmış bir ürün olduğunu gördüm ve çok hoşuma gitti.

Merak edenleriniz varsa pudra ile nasıl kirpik uzatılır / dolgunlaştırılır yazabilirim




3 ) Ten ürünleri

Efendim ben çok severek kullanıyorum  Essence'in bazı ten ürünlerini.  Ben  genel olarak vaadlerini yerlerine getirdiklerine inanıyorum





Bir çok blogda da fondötenlerinden memnun kalındığını okudum ben bir şans vereceğim bu indirimde. Soft &Natural daha cazip görünüyor bana.



Kapatıcı olarak da Stay Natural Kalem Kapatıcıyı mutlaka alacağım.Hatta stoklayacağım





Birde şeffaf / transparan pudra almak istiyorsanız Essence All About Matt serisinin transparan pudrasını mutlaka almalısınız. Benim elimde var ve çok seviyorum.




4) Allıklar

Bronzer düşünüuorsanız bir göz atabilirsiniz. Ben krem allığından almayı planlıyorum. Hiç krem allığım yok açılışı Essence ile yapacağım galiba.










5 ) Farlar



Far pek kullanmıyorum o yüzden de hiç Essence farım yok. Ama mağazalarda denediğim kadarıyla çok pigmentliler. Renk olarak skalası inanılmaz geniş o yüzden sadece serilerin fotoğrafını paylaşıyorum.Renkler için  mağazalara uğramanızı ya da benim görselleri aldığım yer olan sitesine bakmanızı tavsiye ederim. 





Far Bazı almak isteyenler  mutlaka Essence’e uğramalı ve I Love Stage far bazını sepete atmalı


6) Stickerlar

Efendim takma kirpik olsun, eyeliner olsun tırnak stickerı olsun birçok farklı ürünü var bu rengarenk markanın. Ben birkaçını sepete atacağım bu indirimde.Çeşit çeşit kirpikler de ilgimi çekiyor.










7 )Tırnak ürünleri



Ben ojelerinde pek memnun değilim ama tırnak bakım ürünlerinden, nail art kalemlerinden bir iki tane alacağım bu indirimde. Sizlere de tavsiye ederim.













 Bir de tırnak baskısı (nail stamp) aparatlarına paletlerine denk gelirseniz atın sepete o kadar tatlı ve güzeller ki ,ayrıca kullanımları da çok kolay





Sizi sıkmamak adına çok uzatmıyorum ama bilin ki ben Essence’i çok seviyorum ve sizlere de tavsiye ediyorum. Ben şahsen standlarını talan edecek gibi görünüyorum bu indirimde.

Kapatıcılar ,bb kremler fondötenler istiyorsanız Essence’e uğramayı ihmal etmeyin, zaten rengarenk standları sizi cezbedecektir diye umuyorum.


Gratis’lerde bir diğer markamız da Benri






Benri’nin pamuklarını ,makyaj düzeltme çubuklarını vesaire bol bol okumuşsunuzdur bloglardan. Ben şahsen o ürünlerinden almadım hiç. Zaten dikişli pamuk da sevmiyorum. Benim Favori benri ürünün asetonsuz oje çıkarıcısı. Benri için Gratis’e mail attım hayvanlar üzerinde test edip etmediklerini öğrenmek adına .Cevaplarını blogda yayınlayacağım mutlaka. Eğer etmiyorlarsa ve İndirime girerse 10 tane filan alırım sanırım. İndirimsiz fiyatı : 2,75 TL. Birde el sabunlarını ve vücut losyonlarını denemeyi düşünüyorum. Benrin’in diğer ürünlerinin de indirimlerde çok hesaplı olması sebebiyle bir şans verebilirsiniz bence. 





Kalyon







 Kalyon Kozmetiğe attığım maili okumak isterseniz şuraya TIK TIK.
Kalyon'dan tırnak güçlendirici ve oje çözücü alacağım bu indirimde. İkisini de ayıla bayıla kullandım bitirdim. Kalyon’un diğer ürünlerinden de memnun bir çok arkadaşım var ben ihtiyaç duymadığım için diğer ürünlerini denemedim ama bu iki ürünü kesinlikle tavsiye ederim.





Ecotools



Bitbirinden güzel fırçalar üreten ve yine saydığım markalar gibi hayvanlar üzerinde deney yapmayan  Ecotools’un indirimini de dört gözle bekliyorum. Makyaj fırçası almayı planlıyorsanız mutlaka indirimi bekleyin ve Ecotools’un ürünlerine göz atın



Sizler için derlediğim Gratis Yazısı bu kadar.Benri dışındakilerin hayvanlar üzerinde test yapmadığını biliyorum.Benri'nin de cevabını heyecanla bekliyorum.  Hemen TheBalm yazısını da hazırlayacağım yarın da onu yayınlarım sanırım ( Yayınladım bile buraya tık tık ). Umarım sizlere yardımcı olan bir yazı olmuştur. Fikirlerinizi,katıldıklarınızı katılmadıklarınızı ,sevdiklerinizi sevmediklerinizi,eklemek istediklerinizi çıkarmak istediklerinizi çekinmeden yazabilirsiniz. 





Şimdilik Hoşçakalın ~


*
Hep Mutlu Kalın ~
*

8 yorum:

  1. Cok harika urunler canim :) Yine her zamanki gibi bilgilendirici olmus. kirpik uzatma yazisi isteriz isteriz isteriz :)
    Ayrica o nail art setine de gidip bakicam senin sayende nail art delisi oldum :)
    Opuyorum seni coooook :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa peki seve seve yazarım :) ilgi çeker mi bilemediğimden kararsız kalmıştım ama artık kesin yazacağım :) ayy ne mutlu bana böyle tatlı yorumlar olduktan sonra daha bir sürü yazı yazarım ben :) nailart bir beladır bulaşınca bırakamazsın artık :)

      Sil
  2. bende Essence ve The Balm saldırısı planlıyorum indirimde :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :) the balm için de yazıyı bugün yayınlamaya çalışacağım :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş :) Essence'de indirim olucakmıymış yani bu sefer genelde indirim yapmıyorlar çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım olur :) kız çok süpriz bir indirim olucak dedi bende belki olur dedim .Ama Rossman Eğer yılbaşı indirimi yaparsa olmadı Essence standlarını oradan talan ederiz :)

      Sil
  4. çok güzel bir yazı olmuş. ama artık ne zaman bu indirim. 2 bayram indirimini kaçırmış biri olarak, sabırsızlıkla bu indirimi bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) calisa kiza sordugumda "4-5gun once baslar " demisti elimdeki en net bilgi bu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...