a


7 Aralık 2013 Cumartesi

10 Dünya Prensesi - Kısım 2

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~


 *


Bugün sizlere 10 Dünya  Prensesi konulu yazımın ikinci kısmını paylaşıyorum. İlk kısmı okumak için buraya tık tık



 Efendim ondan geriye doğru sayarken geldik beş numaraya


5) Prenses  Theodora  




Yunanistan ve Danimarka Prensesi olarak geçiyor kayıtlarda 9 Haziran 1983 doğumlu ve yaşını hiç belli etmeyen prensesimiz

Anne tarafından Danimarka baba tarafınan da Yunanistan prensesi kendisi . Aşağıda da gördüğümüz üzere Arka Sokaklar Dizisinden Murat Komserle takılıyor :P






Ben pek tarzını beğenemedim kemikli prensesimizin bir ciciş edası ile kendini sıkan elbiselere girip sağdan soldan et fışkırtma huy var.Garip elbiseler giyiyor.Garip derken orantısız sanki elbiseler.






Yapay sarı saçlarının rengini geçersek doğala yakın modeller kullanması ve saçının kesimi prensesimize yakışıyor







Sanırım şu son fotoğraf en güzel hali

4) Son dörde gelirken artık sıradaki prenseslerimiz gittikçe daha doğallaşıyor daha sadeleşiyor ve güzelleşiyor. Ah keşke bizim ünlülerimiz ,genç kızlarımız da böyle doğallıktan sadelikten yana olsalar keşke. Neyse efenim Dört numarada güzeller güzeli Charlene var





Monaco  prensesi Charlene 25 Şubat 1978 de doğdu. Dünyaca ünlü bir yüzücü olan prensesimiz doğal tonlarda sarı saçlar kullanıyor. 5 numaramız gibi yapay tonlardan uzak elegan ve yalın bir renk seçiyor;taktirimi kazanıyor




Düğününde de gayet sade ve güzel.







Kırmızı halıda da gayet şık be elegan




Genelde hafif toplu kullanmayı tercih ettiği saçlarını açtığında da yine sadelikten yana.




Prensen Charlene benden tam not alan prenseslerimizden. Mütevazı duruşu, Hafif ve dozunda makyajı ve uyumlu saçları ile gayet şık ve güzel. Tek  eleştirebileceğim yanı yüzücülükten kaynaklanan biraz fazla geniş omuzları olabilir



3 ) Prensen Letizia  Ortiz Rocasolano




 15 Eylül  1972 doğumlu prensesimiz yaşı en büyük prensesimiz olmakla birlikte nice gençlere taş çıkartıyor


Asıl mesleği gazetecilik olan prensesimiz gayet şık giyiniyor ve yine  tüm güzel prenseslerimiz gibi “doğal güzel “ görünmekten yana kullanıyor oyunu




Doğal dökümlü omuzlarında saçları ile gayet güzel bir prenses kendisi.Ahh bir de burnunun estetiği daha az belli olaymış…


Sanırım bir ara büyük abilerle takılan küçükhanım



Günlük hayatta spor ve rahat giyinmeyi tercih ediyor. Spor seçimlerinde pek şık olmasa da 




Kırmızı halıda pek bir şık




Benden geçer not alan güzel prensesimizin sizlerle paylaşacağım son iki fotoğrafıda güzelliğini,doğallığını şıklığını ve eleganlığını yansıtıyor.









3)Vee geldik  ilk ikiye




Prenses Alexandra ; Luxembourg ‘dan konuğumuz oluyor. Aslında 3 numara ile 2 numarayı yer değiştirmek arasında çok kararsız kaldım .




16 Şubat 1991 doğumlu prensesimizin neden iki numara olduğuna gelirsek. Efendim kızcağız gencecik ve tam yaşına uygun çook hafif makyajı ve doğal saçları ile benden alkış alıyor. İnternette videolarda fotoğraflarda gencecik kızların ortayaşlı gibi görünmesini kabullenemiyorum bir türlü.






Günümüzde 21-22 yaşındaki kızların garip bir şekilde orta yaşlardaki kadınlar gibi görünme çabalarını anlayamıyorum ve anlayamayacağım da.




Bu prensesimiz de son derece naif ve doğal.






Buradan genç kızlarımıza sesleniyorum 20li yaşlarda  makyajla yeni bir yüz yaratmanıza gerek yok. Bu sizi yapay çirkin ve abartılı gösteriyor. Emin olun kimse arkanızdan " XYZ ne kadar güzel demiyor " "ne kadar süslü ne kadar abartılı ne kadar boyalı" diyor. Makyaj yaparken  yapmamız gereken  şey bir tür göz yanılması. Az makyajlıymışız da bu bizin kendi güzelliğimizmiş efekti. 




1 ) Bir numara benim için prensesler arasında en güzeli. Gerek makyajı gerek yüz hatları gerek saçlarıyla benden on puan alan Prenses Charlotte Marie Pomeline Casiraghi aynı zamanda eğitimi ve kariyeri ile de çok etkileyici.




 3 Ağustos 1986 doğumlu prensesimiz de Monaco’dan katılıyor yarışmamıza.


Gerçekten çok güzel ve etkileyici bir hatun kendisi


Dikkatinizi çekerim 1986 lı ve ne kadar naturel makyaj kullanıyor. Bazı liselilerin  annemden ağır makyaj yapması fikrine karşı olamamda haklılığımı ispatlıyor adeta



Benim en sevdiğim bu okul üniformalı maskülen tarzı sanırım


Saçlarında akışkan kumral tonları kullanan güzel prensesimiz bazen salmayı bazen de hafifçe toplamayı yeğliyor





Efendim on dünya prensesi hakkındaki subjektif değerlendirmelerim  böyle. Sizce  sıralama nasıl olmalıydı ? Bu prenseslerden hangisi daha güzel ?  Elçin böyle sıralama yapmayı nereden öğrendi ?


Şimdilik Hoşçakalın ~


*
Hep Mutlu Kalın ~
*











6 yorum:

  1. 1 numaralı prenses 10 numaraymış gerçekten :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi , kelimenin tam anlamıyla prenses :)

      Sil
  2. Benim 1 numaram her zaman İngiltereden Kate Middleton :) onun prenses olmadan önceki hali yürüyüşü gibi her şeyine kadar şimdiki halinin karşılaştırıldığı bir belgesel gibi bir şey izlemiştim ve evrime inanmıştım :p Senin 1 numaranıda beğendim ama geçen yazıda dediğim gibi kafamdaki 1. belli :) Gerçi cadaloz kayınvalidesi inatla ona prenses değilsin sen düşessin diye tuttursada kimse onun kaprislerine bakmıyor herkes prenses olarak seviyor onu :) O yinede mütevazi duruşunu bozmuyor valla :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kız cidden evrim geçirdi ama çok popüler diye koymadım listeye. bu prenseslerimiz pek bilinmeyen kontesler düşesler :) kate listede olsaydı ilk dörtte olurdu o bir gerçek :)

      Sil
  3. Son günlerde yüzde bin bilmem kaç hava kirliliği pencereme yapışmış manzara falan izlememe izin vermek bir yana dursun, nefes bile aldırmıyorken ben de ona 'Benim keyifli blog yazılarım var kii çayımla bana eşlik eder' dedim çektim resti. Sonra mı? burdayım işte :) Haklılığımı ispattayım. Valla çok iyi geldi yalan yok :) azıcık daha dolanmaya devam edeyim ben. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok ama çook teşekkür ederim :) o kadar mutlu oldum ki bunu duyduğuma :) :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...