a


2 Aralık 2013 Pazartesi

Down Under Natural's Onarıcı Saç Bakım Serumu



*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

*


Bugün sizlere bu aralar sıkça ve çok severek kullandığım bir saç ürününden bahsedeceğim. Kendisi Down Under Natural’s ın Onarıcı Saç Bakım Serumu .Vaadleri ise ;ısıya karşı koruma, yumuşaklık ve parlaklık.


Arkasında ki açıklamada mucize olarak nitelendirmiş kendisini ki bence kesinlikle hak ediyor.Öncelikle içeriği çok az üründen oluşuyor ve Down Under Natural’s 'ın tüm ürünleri gibi bu da Cruelty Free Yani hayvanlar üzerinde test edilmiyor.



Benim  saçlarım bir enteresan efendim. Ensemde ki bir grup şımarık saçın tüm işi gücü deli gibi dolaşmak. Öyle böyle değil yani orası saçlarım sımsıkı at kuyruğu iken bile dolaşabiliyor siz birde salınca düşünün. Neyse bu bebeği aldığımdan beri saçımı ikiye ayırıp her taraf için bir pompa fıslatıp saçıma yayıyorum ve o dolaşmak için tüm enerjisini harcayan saçlar bile yola gelip vecd ile bin secde ediyor tarağın önünde tir tir titriyorlar. Ve işin güzel yanı sadece o anlık değil akabinde ki tüm zaman dilimlerinde de saçlarım ipek gibi oluyor ve dolaşmıyor. Ahh minel aşk !!  buna ek olarak da ; 


Kırıkları onarmak imkansız çünkü saç dediğimiz yapının kökleri canlı sadece. O yüzden o kırıkları onarırım diyen ürünlerin yalan söylediğini bilmekte fayda var. Bu da doğal olarak oluşmuş kırıkları iyileştirmiyor  ama görünümlerini azaltıyor ve daha fazla kırılmaları kesinlikle engelliyor.
 Ayrıca bazı saç ürünleri gibi bağımlılık yapmadığını gözlemledim. Bir çok ürün onu kullanmayı bıraktığınızda saçlarınızı ızdırap dolu bir sürece sürüklerken (mesela kesinlikle Gliss'in sıvı saç kremleri bıraktığım anda benim saçlarımı çok ama çok kötü hale getiriyor,
yani saçlarımı
kendine bağımlı hale getiriyordu eskiden alıp kullandığımda ) bu bebek resmen büyülü bir şekilde yola getirdi saçlarımı. Kullanmadığım zaman bile saçlarım verdiği yumuşaklığı yatışmışlığı koruyor




Çok hafif ama kalıcı tertemiz bir kokusu var. Yukarıda da göstermeye çalıştığım gibi şeffaf yağ kıvamında , kesinlikle ağırlaşma filan yapmıyor saçta. Şampuan değiştirdiğim hafta 5-6 pompa fısladım abartıp o zaman bile ağırlaşma yapmadı.  Ama normalde tüm saçıma (saç zengini ve uzun saçlı olmama rağmen ) 2 hadi maksimum 3 pompa ürün yetiyor. Yani  çook uzun süre kullanacağım sanırım.



Son olarak nasıl kullandığıma gelir isek ; ben duştan sonra saçımı tarayacağım da  ıslak saçıma uyguluyorum. Bazen de saçlarımı kuru iken taramam gerekiyorsa  kullanıyorum. Saçlarımı normalde asla kuru taramam dalgalı saçlı bir insan evladıyım ama maşa ile şekillendireceksem kuru iken taramam gerekiyor bende o zamanlarda kullanıyorum.



Özetle yumuşacık,kolay taranan , mis gibi kokan   saçlarınız olsun kırılmaları da engellensin bir de bu sadece ürün kullandığınızda değil kullanmasanız bile saçlarınızda kalıcı etki olsun diyorsanız kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün. Ben buradaki Rossmann alışverişimde almıştım. Hayvanlar üzerinde test yapan Elseve Extra Ordinary Oil' i almanıza hiç gerek yok hatta bu ürünün Extra Ordinary oil' i döveceğine dişini bile kıracağına inanıyorum.




Şimdilik Hoşçakalın ~
*
Hep Mutlu Kalın ~
*

4 yorum:

  1. Anlatım şekline bayıldım desem inanır mısın? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy teşekkür ederimm :) çok mutlu oldum :)

      Sil
  2. ya çok anlaşılır bir dilde anladım gerçekten çok şekersin

    YanıtlaSil
  3. canım bide fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...