a


30 Ekim 2013 Çarşamba

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Temalı Nail Art


Ben milli bayramları çok severim ve her milli bayramda hemen kendimce  onları yansıtırım o gün.
Dünde bayram sebebiyle bu  minik tırnak çalışmasını yaptım ama yazısını ancak bugün yayınlayabiliyorum




Kızımla  ikimizin elleri :)
Kullandığım ojeler ise Şöyle :


Taban katı olarak NYC nin burada yazdığım ojesini kullandım

Mavi olarak Flormar  430 Numarayı kullandım.Kendisi en sevdiğim mavi oje.Onlarca ojenin rengin arasında haftada en az bir kez tırnaklarımla buluşturmadan edemiyorum kendisini.

Bordo-Kırmızı olarak da Goldenrose un Matte serisinden bir oje kullandım.Numarasını  çıkartmışım sanırım.

Beyaz olarak da bir ürünün yanında hediye edilen Selene marka French Manikürü setinin Kireç Beyazını kullandım


Ben ojelerde genel olarak Flormar ve GoldenRose tercih ediyorum.Bunda iki sebebim var her ne kadar performansları birçok ithal markadan bazı durumlarda düşük olsa da (fırça kalitesi olarak,genel olarak pigmentasyon ve kalıcılıkla ilgili onlarla başabaşlar) Yerli Sermaye olduğu için öncelikli tercihim onlar.

Birde ikisi de Hayvanlar Üzerinde test yapmadığı için çok severek alıyorum ojelerini.Özellikle oje gibi bir boyanın hayvanlar üzerinde denenmesi çok acı verici ve manasız.Oyüzden hiç kimse Chanel in ojelerinden birini tırnağıma sürdüremez.

Aslında ojeye Nail Art a çok ilgiliyim.Daha Çok Nail Art gönderisi ister misiniz ?

Hatta İstediğiniz çalışmanın fotoğrafını mail ile gönderirseniz onları da yapabilirim.

Şimdilik Hoşçakalın
Hep Mutlu Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...