a


11 Mayıs 2014 Pazar

Wet'n Wild Ojeler : Wild Shine Serisi E412A Burgundy Frost


*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~


 *


Bugün sizlere uzunca bir aradan sonra oje tanıtacagım. Efendim birçogunuz biliyordur ama bi,lmeyenlerde varsa kısaca bahsedeyim ; Wet'n Wild isimli birAmerikan markası Gratis 'lerde satılmaya basladı. Hayvanlar üzerinde test yapmayan Wet'n Wild uygun fiyatlı olması ve Mac ve Revlon'a muadil ürünler üretmesiyle biliniyor.
Bu markanın standı artık bir çok Gratis de açıldı. Bende geçtigimiz günlerde ufak bir iyarette bulundum ve ojelerinden bir miktar aldım. Bende olan renklerden almamaya özen göstermekle birlikte her serisinden bir seyler aldım ki deneyeyim.



Benim favorim Wild Shine serisi oldu. Diger ojeler 8-9 lira civarında degisiyor ve öyle "süper harika " ojeler degiller.  Ama belki onlardan memnun olmadıklarımı anlatırım. Bu seri 3.5 Lira. Seride genelde canlı renkler yazlık renkler varken size tanıtacagım iki renk beni seride en etkileyen renkler oldu. Digerlerinin aksine yazlık renk diyemeyiz mevsimsiz olmakla birlikte belki bir tutam kısa yakın renkler. Bu iki ojeden ilkini bugün digerini de baska bir yazıyla ilerleyen günlerde anlatacagım. O yazıda ojeyi direk resimler, kısa yazarım bu yazıda genel olarak bu serinin özelliklerinden de bahsederim diye düsünüyorum.


Bugün ki rengimiz E412A Burgundy Frost.  Aslında sarap severlerin adından da anlayacagı üzere kendisi tam bir sarap rengi. 



Ben simli ojelerden hiç hoslanmam. En sevmedigim ojelerdir simli ojeler. En çok pastel renklerden ve ıslak görünümden hoslanırım. Metalik renklere de çok bayılıyorum diyemem. Bu gereksiz  bilgiyi size verdikten sonra bu ojeyi çok sevdigimi hemen söyleyeyim. İçinde çok ama çok ince simler var söyle ki metalik renkli ojelerde olan türden, neredeyse farkedilmeyecek sekilde. Bu da ojeye harika bir ıslak görünüm veriyor. (Oje sürmeye yeni baslayanlardansanız minik not : ıslak görünüm sanki ojeyi ilk sürdügümüz anda ki kurumadan önceki o parlak canlı hali oluyor )



Bu incecik tanecikler sayesinde oje satin ve parlak  bir görüntü alıyor. Metalik ten çok satin diyebiliriz. ve tırnaklarda gerçekten çok kaliteli duruyor. Fotograflarda yüzük parmagımda iki kat, diger parmakalarda ise tek kat uygulanmıs hali var. Tek katta da kapatıcı ama benim alıskanlıgım hep iki kat sürerim .


Birçok markanın bordosu mevcut elimde. Bu bebegi alana kadar favorim baskaydı ama bu bebegi sürdügüm anda en favori bordom bu haline geldi. Rengi maalesef tam fotograflayamadım ,zira İstanbul'da bu hafta günesi hiç göremedik biz.Beyaz tenlilere , bordo sevenlere hatta oje seven herkese tavsiye edecegim bir renk. Korkmadan, çekinmeden, düsünmeden alabilirsiniz.



simdi gelelim yapı konusuna. Efendim kısa sürede bir sürü ojeyi denedim ki bir fikrim olsun . Wet'n Wild ojelerle ilgili ilk söylecegim sey : performansları kesinlikle ojeden ojeye degisiyor.
Ama genel olarak ne öyle hemen hızlıca kuruyorlar ne de kuruması için dört gün dört gece beklemek gerekmiyor. Herhangi bir Flormar ya da Golden Rose ojeden farkları yok. Burgundy Frost isimli bu bebekse elimde bu seriye ait 4 ojeden en zor kuruyanı. Lakin bu renk için katlanılır bu süreye .
Alıstıgımız oje siselerinden pek bir farkları yok. Sadece fırçaları biraz uzun. Fırça kılları sert. Kapagı açtıktan sonra uzunca bir agız var dogal olarak fırça da biraz uzun.



 Sarı ısık altında asagıda ki gibi görünüyor.


Rengi en iyi gösteren asagıdaki fotograf. Digerlerine biraz kırmızı gibi çıkmıs tam belli olamamıs. Gerçegi en iyi yansıtan bu fotograf



Bu ik renk dısında geri kalan hiç bir Wet'n Wild ojesini bir daha almam sanırım. Size de tavsiye etmem . Bugün anlttıgım Burgundy Frost ve ilerleyen günlerde anlatacagım Eggplant Frost u ise kesinlikle tavsiye ederim.Ama kısaca Eggplant Frostu da göstereyeyim size ; 


 Ayrıca yukarıdaki resim diger rengi en iyi ifade eden fotograf.


Siz Wet'n Wild'ın ojelerini denediniz mi ? Ne düsünüyorsunuz haklarında ? Eklemek yada çıkartmak istediginiz , sormak yada söylemek istediginiz ne  varsa basımın üzerinde yeri var .

Simdilik Hosçakalın ~

*
Hep Mutlu Kalın ~
*

7 yorum:

  1. Güle güle kullan canım ben henüz Wet'n Wild' ın ojelerini denemedim. Güzel bir renk bulursam alırım ama öyle aman aman bir renk görmediğim için ilgimi çekmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu iki renk dışında kalan renkler çok sıradan ve her markada bulunabilir renklerdi bencede almaya gerek yok :)

      Sil
  2. Ben de bu serinin açık bir pembesini denedim.Açık renkli olduğu için biraz zorladı sürerken; ancak sonrasındaki duruşundan ve renginden memnun kaldım.Bu renk de oldukça güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben açıkcası açık ve pastel renkleri başarılı bulmadım bu seride , kururlarsa duruşları güzel oluyor ama sürmek ve kurutmak sıkıntı dediğin gibi :)

      Sil
  3. ellerin ne kadar degisik cikmis sanki senin elin degil gibi. Benim ellerimi andiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ojeyi beğendin ya hemen ellerimi çalmaya çalış :p

      Sil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...