a


17 Şubat 2014 Pazartesi

Bakalim Neler Oluyor

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

 *

Uzun zamandir surekli yazi giremiyorum. Aslinda normal duzenim iki gunde bir tane yazi girmek uzerine. Lakin bu aralar hic bir yerde tam bir duzenim olmadigi icin bloga da duzenli giremiyorum. Su anda devam etmekte olan bir de cekilisim var ilgilenenler buraya tiklayabilirler.

Oncelikle instagramda biraz aktifim. Bloga yazi giremesem de gunluk bir ya da iki bazen daha da fazla resim paylasiyor, yazi yazma araclari sayesinde oradan da ufak tefek seyler yaziyorum. Merak edenler oradan da beni izeyebilirler.  Instagramdan beni takip etmek icin sag ustteki kedicige tiklayip web sayfasina gidebilirsiniz. Yada direk kullanici adim olan pisilimisili yi arattiginizda ben cikiyorum karsiniza

Baslarken sunu soyleyeyim su anda  ofis bilgisayarimdan yaziyorum o yuzden maalesef  Turkce karakter kulanamiyorum .


Son zamanlar da neler oldu derseniz. Okulum bitti ( yani oye diyelim oyle olsun son bir stajim kaldi bunu bitirince diplomami aliyorum. Suanda intern muhendis olarak calisiyorum) , bende o sehirde ki pilimi pirtimi toplayip Istanbul’a tasindim. Gel, ev bul, esya al kendi esyalarin gelsin yerles derken hoop is basi tarihi geldi catti. Gectigimiz hafta ilk haftami bitirdim .Enteresandi dogrusu. Anladim ki okulda hic birsey ogrenmemisim JAma egitim dilimin %100 ingilizce olmasinin ekmegini cok yiyorum.

Iki yaka arasinda gidip geliyorum. Sirketim bir tarafta evim obur tarafta ama servisle 1 saatte gidip geliyorum J Yolum rahat ve memnunum. Kopru bakima girerse ama bu memnuniyetim memnuniyetsizlige donusebilir

 Bakalim Istanbul ‘a alisabilecek miyim  hep birlikte gorecegiz. Bu arada eve internet baglatma cabalarimiz devam ediyor. TTnet zahmet edip gelemedi henuz. Surekli telefonla arayip yardimci oluyorlar ama daha eve gelen giden olmadi.

Simdilik kisa ozeti bu . Bu hafta icinde iki mascara bir de Lush sabun yazisi yazmayi istiyorum. Umarim vakit bulup yazabilirim. Aslinda yazarim yazmak sorun degilde gun isigi ben evdeyken evde olmuyor ve fotograflar guzel olmuyor. Ofiste bir yolunu bulup fotograflarsam super olur. Olmazsada internetten web sayfalarindan resimleri eklerim artik



Simdilik Hosçakalın ~

*
Hep Mutlu Kalın ~
*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...