a


1 Şubat 2014 Cumartesi

Dr. Organic Narlı Roll-on Deodorant


*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~




 *

Bugün sizlere ilk Dr. Organic ürünümü anlatacagım. Kısaca markadan bahsetmem gerekirse ; Dr. Organic  organik içerikler kullanılarak üretilen ,içeriginde paraben , sls , koruyucu ve renklendirici bulundurmayan ürünleri olan , İngiltere'de üretilen hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. Ülkemizde de satıs yapmaktalar ama epey pahalılar. Bana dünyalar tatlısı ablam yurt dısından gelirken getirdi. Bu noktada bir serzeniste bulunmalıyım. Ablam bu deodorantı 7 Eouroya aldı . Suan ki kur ile çevirirsek 21 Tl ediyor . Lakin ülkemizde 50Tl civarına satılıyor. Reva mı bu ? Ayrıca çevirmeden düsünmeliyiz Hollanda'da bu kalitede bir ürünü almak için A kisisi 1000 Euro kazanırken 7 Euro veriyor biz 1000 Tl kazanırken 50 Tl veriyoruz.





Efendim meme kanserinin çok yaygın oldugu ve giderek de yaygınlastıgı bu günlerde koltuk altı bölgemize ne sürdügümüz çok önemli. Piyasada satılan roll-on deodorantlar çok ciddi kanserojenler içeriyor. Sizden ricam ne yapıp edip dogal içerikli bir koltuk altı ürünü kullanmanız. Bu isin maalesef sakası yok.

Gelelim bu cicinin diger detaylarına ; cam ambalajın içerisinde 50 mililitrelik bir ürün. Gözenek tıkamayan formülle hazırlanmıs , nar  özlü , aluminyum-sls-paraben-alkol-renklendirici - koruyucu  içermiyor.


Aslında ablama nar gibi kokmasına ragmen annemle ben inatla ıtır gibi koktugunu iddia ediyoruz. Çok ama çok güzel ferah bir kokusu var.Itır nedir diyenler bilir belki genelde teyzelerin evlerinde olur yapragı çok hos kokan bir çiçektir kendisi.




Aslında bizim kullandıgımız roll-onların aksine amacı terlemeyi önlemek degil. Zaten terlemeyi önleyen seylerden kosarak uzaklasmamız lazım kendileri ekstra saglıksız ürünler. Kendisi aslında roll-on deodorant yani hem ter kokusunu engelliyor ( içerigindeki karbonat bu isi görüyor ) hem de buram buram mis gibi kokuyor. Yeni sürdügümde mont bile giymis olsam yanımdan geçerken kokusunu almamanız imkansız. Koltuk altım ısındıkça da mis gibi koku yayılıyor. Kokusu da çook kalıcı.

Koku tarif etmek dünyanın en zor isi de olsa ; mis gibi ferah, çiçeksi ama sekerli degil böyle daha çok eksimsi ama çoook güzel bir koku diyebilirim.


Siyahlarda ve beyazlarda denedim iz bırakmıyor.
 Akıskan yapıda kremsi degil, daha sıvı. Bu da uygulama kolaylıgı saglıyor. Uygulamadan önce ters çevirip sallamaya filan gerek kalmıyor. İçerigi ise asagıdaki gibi 




Sizlerden ricam, tavsiyem adına ne dersek artık ;lütfen koltuk altlarınızda zararlı ürünler kullanmayın. Blogumu okuyanların neredeyse tamamı bayan, bu noktada herkesin meme kanseri riskini gözden geçirmesi gerekiyor. Koltuk altına kullanılan kimyasallar meme kanseri riskini çok arttırıyor. Elbetteki bu kadar pahalı ürünler almak zorunda degiliz. Bir çok kendin yap ( DIY ) deodorant alternatifi var ya da Cyristal marka Gratislerde 7-8 TL ye satılan dogal içerikli kristal deodorant ve daha bir çok alternatif var. Kendi saglıgınız için koltuk altı ürünlerine çok dikkat edin.

Almak isteyen, düsünen varsa hiç düsünmeden alsın bu ciciyi. Ben çok sevdim. Bittiginde alacagım diyemeyecegim çünkü ablam yeniden gelmis olacak ve bana yine getirecek :) Bu arada size hiç ablamı ne kadar sevdigimden bahsetmis miydim? Kendisi beni çok düsünür ve el üstünde tutar. Geçtigimiz günlerde bir sebepten genel anesteziden ayılırken adımı sayıklaması zaten beni ne  kadar sevdigini kanıtlıyor sanırım :) Gerçi benden sonra patlıcanlı börek de sayıkladı ama olsun :)

Eklemek çıkartmak istediginiz , sormak söylemek istediginiz ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz.


Simdilik Hosçakalın ~

*
Hep Mutlu Kalın ~
*

2 yorum:

  1. Simdi sekerim yazinda bir kac noktayi duzeltmek isterim :) birincisi ablan sana onu Hollandadan almadi zorla aldirildi :) yine her zamanki gibi kardes cebren ve hilesi ile ablana zorla aldirttin :)) ikincisi yaa roll on gercekten nar kokuyo yalan soyleme uzerimde nar resmi var zaten :) yaninablan dogru soyluyor ablalar her zaman haklidir :) ucuncu ve son olarak ise ablanin operasyonundan once doktorun klinigine giderken tum gun ac kalmis olan ablanin en zayif noktasi olan paticanli borekleri bildigin halde yol boyu ablana patlicanli boreklerden gozlemelerden bahsettin tabiki napsin kizcagiz. Ama bak once senin adini ardindan patlicanli boregi soylemis demekki seni cok seviyor :)) bu arada dr organicle ilgili yazdiklarina katiliyorum .bende esimde (ben bu aralar karbonat kullanmaya da basladim) bu urunun roll onunu kullaniyoruz. Cay agaci , balli vs bir suru cesiti car fakat bu benim favorim
    Bu arada bence senin ablan bir numara :p
    Seni cok seviyorum fistik :*

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...