a


8 Kasım 2013 Cuma

Geçtiğimiz Hafta Neler Oldu?

Merhabalaaaar
Şuanda pufuduk pufuduk koltuğuma uzandım size yazıyorum.Sizlerden gelen maillerle mesajlarla çook mutlu oluyorum :)
Geçtiğimiz haftanın yazılarında epey hata vardı maalesef.Sebebi ;benim için zor bir haftaydı birlikte yaşadığım kediciğim ,kızım demeyi tercih ediyorum,çok hastaydı ,özel ilgi istiyor hiç kucaktan inmiyordu.Şimdi iyileşti artık çok şükür :)
Bir de sınavlarım başladı,üzerine bitirme projesi de eklenince zaman tablom kaydı ve ben yazılar yerine taslakları yayınladım.Aslında sistemim Word de yazıp düzgün halini  kopyalayıp yayınlamaktı, ama geçen hafta öyle yapamadım bunun sonucunda da bir çok yazım hatasına ev sahipliği yapan yazılar yayınladım.Tekrar düzenledim,umarım sizleri çok rahatsız etmemiştir....
Zaman ayırıp okuduğunuz için çook teşekkür ederim
Şimdilik Hoşçakalın
Hep Mutlu Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...