a


22 Kasım 2013 Cuma

Makyaj Temizleme Mendili Karşılaştırması : Alterra vs. Lilibe

Herkese Kocaman Merhaba
Bugün sizlere makyaj temizleme ritüelimin vazgeçilmezi olan makyaj temizleme mendillerinden bahsedeceğim.  Makyaj temizleme tirüelimi burada yazmıştım. Ama Kısaca özetlemek gerekirsemakyaj temizleme mendillerini nasıl kullandığımı anlatayım. Ben makyajımı temizlerken:
  • Önce suyla yüzümü kabaca yıkayıp malzemelerin ıslanmasını sağlıyorum
  •  Akabinde makyaj temizleme mendilleriyle temizleyebildiğim kadarını temizliyorum
  •  Göz makyajımı temizleme için çift fazlı bir temizleyiciyi nemli pamuğa döküp kalan gözmakyajımı         temizliyorum
  •  Son olarak da yüzümü yüz temizleme jellerimden biriyle yıkayıp kağıt havlu ile kuruluyorum
  • Tonik +krem ile uyumaya hazır hale geliyorum.

Evet kulağa uzun ve yorucu geliyor ve bazen de gerçekten bunları yapmak istemiyorum ama o zamanlarda diyorum ki :on yıl sonrada bu yüze sahip olmak istiyorsan kalk ve yüzünü yıka bebek !!  Bu bana ciddi bir motivasyon sağlıyor.  Kalkıyor ve yıkıyorum yüzümü.

Önceleri makyaj temizleme mendilleri değil de sütler kullanırdım pamukla temizlerdim ama üşendiğim için bu yöntemi tercih ediyorum.  Nivea’nın Flormar’ın Garnier’in Neutrogena’nın mendillerini kullandım.  Şehrime Rossman’ın açıkmasıyla da derin bir nefes alarak hayvanlar üzerinde test yapmadığını bildiğim iki markanın mendillerini aldım.  Lilibe ve Alterra.






Öncelikle tek tek anlatıp sizi uğraştırmaktansa bir yazıda ikisinin de özelliklerine değineyim dedim.

  •  İkisi de 25’er adetlik paketlerde.  Paketlerin ağzı Nivea’nınki gibi yarım yamalak yapışıp mendilleri kurutmuyor.  Sıkı sıkı yapışıyor.
  •  kisi de makyaj temizleme mendilleri arasında gördüğüm en ama en ıslak mendiller. BAYILDIM !!  Birçok mendil maalesef kuru oluyor yeterli yumuşatmıyor makyajı ama bu iki bebek de dehşetengiz şekilde ıslak. Karşılaştırcak olursak Alterra minicik bir burun farkıyla biraz daha ıslak.
  •  Alterra nın mendil yapısı bir tık daha sert,  Lilibe azıcık daha yumuşak ama öyle ahım şahım bir fark yok

  •  Alterra nın biraz ilaç gibi kokusu var,  Lilibe de ıslak mendil gibi kokuyor.
  •   Bu aralar cildimde ilaçlardan dolayı soyulma var. Çok ama çok hassas su bile yakıyor yüzümü.  Ona rağmen ne dokularından ötürü nede içeriklerinden ötürü yüzümü yakmadı ikiside. Sadece silme işlemine bağlı olarak yandı yüzüm.  Ama bu onların suçu değil büyük bir. Silme işlemi başlı başına yakıyor yüzümü.
  • Alterra Aleo Ver alı kokusu da bu sebeple ilaç gibi bence.
  • Yarım yamalak Almancamla anladığım kadarıyla Lilibe tüm yüz ve göz de uygulanabilir.
  •  Alterra Vegan. Hatta içeriği o kadar temiz ki üzeiride hassas ciltler için uygundur yazıyor.  İçeriği ise;aqua, coco-glucoside, gliserin, Aleo barbedanis lif özleri *, sitrik asit, sodium benzoide, potasyum sorbaite, parfüm**, linalool**, gerenoil***

 *İçerik tamamen sertifikalı organik yapıdan elde edilmiştir
**Tamamen bitkisel yağlardan elde edilmiştir.

  •   Alterra nın içeriğindeki aleo vera akabinde cildi yatıştırdığı için çok. Lilibe badem yağı ve allantoin içeriğiyle nemlendirici özelliği taşıyor.

  • İkisininde içeriğinde alkol yok.
  •  Alterra 2, 5 TL Lilibe 1, 9 Tl ve Rossmannlarda satılıyor. Ben ikisini de severek kullanıyorum.
  • İkisininde makyajı temizleyiciliği çok iyi. Bu konuda ayrım yapamayacağım.


Özetle ikisininde içeriği çok temiz, Alterra Vegan, İkisi de hayvanlar üzerinde test edilmiyor, şuana kadar aldığım en temizleyici en güzel  mendiller kendileri. Ekstra hassas yüzümde bile kızarıklık tahriş akabinde yanma vesaire yapmadılar, sadece sürtme işlemine bağlı olarak o an biraz acıdılar (ki bu diğer mendillerde  içeriğindeki kimyasaldan dolayı yanma ve mendilin sentetik içeriğinden dolayı yanma olarak güçleniyor)

Ben ikisini de almaya devam edeceğim size de şiddetle tavsiye ederim.Rossmann'larda bolca bulunuyorlar..



~Şimdilik Hoşçakalın~
*
~Hep Mutlu Kalın~
*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...