a


24 Ocak 2014 Cuma

Beauty Formulas Active Oral Care Fresh Breath Mounthrise Ağız Çalkalama Suyu ( Gargara )



*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~


 *


Selam kızlar bugün de sizlere dis temizligimin vageçilmezlerinden olan bu gargaradan bahsedecegim. Öncelikle dislerim konusunda çok hassasım. Yani bu en çok da igneden  korkup aman dislerime bir sey olurda igne yapılmak zorunda kalırım diye düsünmemden oluyor sanırım. Günde üç kere fırçala iki kere dis ipi kullan her fırçalamanın ardından ve ara ara agız çalkalama suyu (yada eskiden dedigimiz gibi gargara ) benim günlük dis bakımım oluyor. Hemen hemen hiç bir zaman pipetsiz asitli içecek içmem , beyazlatıcı özellikli dis macunlarından kullanmam dislerimi çizdikleri için yani anlayacagınız elimden geldigince dikkat ederim.





Neyse  aslında piyasadaki tüm gargaraları denedim (listerine,ipana vs.) ve bunda karar kıldım. Bu bitirdigim 4. Yada 5. sisedir herhalde. Bittikçe de yenisini alıyordum. Digerlerinin hayvanlar üzerinde test edildiginden emin oldugum için onları almıyorum. Yasadıgım sehre Rossmann açılana kadar bunu almaya devam ettim. Rossmann açıldıgından beri Rossmann’ınkini kullanıyorum onu da yazacagım. Onun hayvanlar üzeirnde test yapmadıgından emin oldugum içinartık hep onu kullanıyorum.


Limonluyu da denedim ama begenmedim. Benim için gargara  ferahlık  ve nane demek. O yüzden bunu çok seviyordum hatta biraz keskin ama olsun ben yine de seviyordum. Korumalı kapagı var ,her seferinde  700ml lik olanı alıyordum. Hatta Watsons indirimlerinde bir alana bir bedava oluyor o zamanlara denk gelirse çook ucuza alıyorum normalde bu boyun fiyatı yaklasık olarak 8 tl diye hatırlıyorum. Yani epey de ekonomik. Özellikle gün içinde disimi fırçalamadıgım anlarda hemen bir gargara hoop ferah agız. Ya da yatmadan önce dislerimi fırçalayıp dis ipinden sonra bir gargara hoop tertemiz bir agız :)



Zaten gargaranın faydalarını benim saymama gerek yok google amca hepsini biliyor. Ben sadece bu üründen memnun kaldıgımı paylasmak istedim :) umarım isinize yarar
saglıklı gülüsler





Simdilik Hosçakalın ~

*
Hep Mutlu Kalın ~
*

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...