a


11 Ocak 2014 Cumartesi

Mezuniyet Şerefine PisiliMisili Bir Çekiliş

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

 *


Mezun oluyorum eyvahhh Yerimde duramıyorum heyyyy
 Dersleri veriyorum eyvahh Okulu bitiriyorum hey

Evet evet umarım bir aksilik çıkmazsa an itibari ile mezun sayılırım. İkinci dönem " İntern- Mühendis " olarak ise baslayacagım bir sirkette. Bunun serefine de bir çekilis düzenlemek bunu kutlamak istedim. Size birbirinden güzel hediyeler aldım önce hediyelere bir bakalım söyle bir uzaktan. 




Numuneler dısında ki tüm ürünler Hayvanlar Üzerinde Test Yapmayan Markalardan
. Kendime alıp çok begendigim sizin de denemenizi istedigim , görüp hosuma gidip bir size bir kendime aldıgım ürünler. Hepsini kendi paramla aldım ,5,5  yıllık çileli ögrencilik hayatımın bitisini kutlamak istedim. Bir aksilik olmazsa yüksek lisans da düsünüyorum ama minik bir es'e ihtiyacım var.

Numunelere gelirsek de bildiginiz üzere hayvanlar üzerinde test edilen ürünler almıyorum ve kullanmıyorum ; bunları da satın almadım. Baska alısverislerimin (özellikle de internet alısverislerimin ) yanında geldiler ,ben kullanmıyorum belki denemek isteyen olur diye koydum sepete.

Hangi markalar var bu çekilis de derseniz



Ürünlerin hiç biri (numuneler de dahil ) açılmadı , denenmedi ,kullanılmadı. Tamamen sizin için alınıp kenara koydugum ürünler. Numuneler dısında hepsinden ya kendime de aldım yada zaten bende varlar.

Daha detaylı bakmak gerekirse öncelikle The Balm ekibine bakalım ;



Ben The Balm'ı çok seviyorum.Düzeltiyorum bayılıyorum. Aslında ülkemizde bir "Drug Store " olan Gratis'de satılmasına ragmen TheBalm "high-end" diye tabir edilen elek üstü bir markadır. Sizlere üç ürün seçtim.
1) Balm Jovi Palet (Bende de var , bayıla bayıla kullanıyorum ) : Bu palet üzerine uzun uzun yazılar hazırlanır o kadar güzel ben o kadar bayılıyorum ki anlatamam. TheBalm'dan tek bir ürün almak istriyorum derseniz bu palet kesinlikle olmazsa olmaz. İçinde 12 far , bir allık (frat boy ) bir aydınlatıcı ikide muhtesem ruj var.Paletin iç görünümünü suradaki yazımda bulabilirsiniz




2)Frat Boy Allık (Bende de var , hayatımın allıgı ) : The Balm'ın allıklarını duymayan kalmamıstır. İste Frat Boy da bu muhtesem allıklardan biri. seftali ile pembe arasında istisnasız herkese yakısabilecek bir allık.Yukarıda linkini verdigim yazıda onu da bulabilirsiniz.

3) Balm Shelter Renkli Nemlendirici  ( Bende de var ama henüz kullanmadım ) : Gratis'lerde milyon kere deneyip her seferinde dogal durusuna bayıldıgım hafif renkli nemlendirici. Çekilise Ligth Clair ( en açık ) tonunu koydum ama kazananın istedigine göre istedigi ton ile degistirebilirim.

Bunlar TheBalm ekibiydi bir de diger ekibimize bakalım neler varmıs ;



Biraz uzak kaldı Chen iyice yaklasıp baktı 



ve sonunda numaralandırıp  size açıklayabilecegim kadar güzel olduklarına karar verdi , ama 9 ile 10 arasındaki kapatıcıyı numaralandırmayı unutmus ben ona 9,5 diyeyim en iyisi


1) Benri Asetonsuz Oje Çıkarıcı (Kim bilir kaç sise bitirdim ve  yedekledim ) : Tırnaklarımın kırılmalarını azaltmak ve tırnak etlerimin daha yumusak kalmasını saglamak amacıyla uzun zamandır asetonsuz oje çıkarıcı kullanıyorum.Bir çogunu denedim ve en iyi performansın bu bebekte olduguna karar verdim.  Benri'nin bu oje çıkarıcısı en az yine Benri'nin koyu renk ojeler için olan asetonu kadar etkili ve güzel temizliyor

2) Kalyon Tırnak Güçlendirici (Bende de var ) : Bir Türk markası olan Kalyon'un bu ürününü çok seviyorum tırnakları kesinlikle güçlendiriyor ve kırılmalarını azaltıyor.

3) Kalyon Oje Çözücü  ( severek kullanıyorum ) Sevdigim ojelerin bozulmasından nefret ediyorum .Onları tekrar çözmek için aseton kullanmak da onları bozmak anlamına geliyor. Bu ürün sayesinde severek kullandıgım ojeleri daha uzun süreler kullanabiliyorum

4 ) Rival De Loop CC Krem  ( Bir size bir kendime aldım ) : Daha bir iki kere denedim ama simdiden gönlüme taht kurdu. Rossmann her sehirde yok o yüzden deneyemeyen birileri belki çekilisim sayesinde denem sansı bulur diye aldım

5) Altera Dudak Balmı ( Benimkini yarıladım bile ): Severek kullandıgım tamamen vegan bir balm. En güzel yanı ise bir çok diger balm gibi bagımlılık yapmıyor dudakta

6) Isana Deodorant ( Bir size bir de kendime aldım ) : Bu portakal kokulu ferah deodorantı alırken çok mutlu oldum. Piyasada her yerde bulabilecegimiz  hayvanlar üzerinde test edilen deodorantlara alternatif  süper bir deodorant. Hem de onlardan ekonomik bile.

7) Rival De Loop ypung Beyaz Göz Kalemi  ( Bende de var ) : Bu aralar gözümün üzerine beyaz kalem çekmeyi pek seviyorum. Bu yumusacık kalemde hem gözümüzün dısına hemde içine çekilebilen çok güzel bir kalem

8 )Rival De Loop Young Kırmızı Dudak Kalemi  (Bende de var ) Yumusacık kırmızı bir dudak kalemine herkesin ihtiyacı vardır :)

9 ) Rival De Loop Göz Kremi ( Bir size bir de ablama aldım ) Göz çevresi için güzel bir krem

9,5 ) Rival De Loop Young Conclear  ( Bende de var seve seve kullanıyorum ): Numaralandırmayı atlamısım :) Çok güzel bir kapatıcı severek kullanıyor ve depoluyorum

10) Perlodent Hassas Disler İçin Dis Macunu ( Bende de var ) Severek kullandıgım ,agzımı yakmayan ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen bu dis macunundan bir tane de size hediye etmek istedim

11,12,13 ) Rival De Loop LipColour &Balm ( Kendime de aldım ) : Bayılarak kullandıgım keçeli kalem formundaki bu rujlardan size de aldım yakında yazılarını yazacagım

söyle bir toplarsak aldıgım tüm ürünler ;



Numuneler ise söyle






Gelelim sartlara ve Ek Haklara



Tek Zorunlu sartım 

 Google Friend Connect'ten (GFC ) takipçim ( İzleyicim ) Olmanız. Bu size 1 hak kazandıracak. Yorum olarak katıldıgınızı belirtmeniz, hangi isimle takip ettiginizi ve size ulasabilecegim güncel bir mail adresinizi yazmanız gerekiyor. Bu yegane sartım. Mailinizi ve takip ettiginiz ismi yazmazsanız size ulasamayacagım için maalesef geçersiz sayılacak katılımınız

Ek Haklar İse

1)Bloglovinden Blogumu Takip Etmeniz : Bu size 1 ek hak kazandıracak. yoruma bloglovin de ki takip ettiginiz adı yazmayı unutmayın yoksa kontrol edemem. Kolayca bloglovin hesabıma gitmek için sag üstteki kedicige tıklayabilirsiniz

2 ) İnstagramdan Paylasmak : Bu size 1 ek hak kazandıracak. İnstagramdan @pisilimisili #pisilimisilicekilis  etiketleriyle paylası , yoruma instagram isminizi yazmanız gerekiyor. Gizli Hesapların paylasımını görebilmem için hesaplarını açmaları gerekiyor.
3) Google Çevrelere Ekleme : Bu size 1 ek hak kazandıracaktır. Yoruma bilgilerinizi eklemeyi unutmayın

4 ) Blog Paylasımı :Bu size 3 ek hak kazandıracaktır. Blogunda ayrı bir post olarak çekilisimi paylasanlar da yoruma link bırakmayı unutmamalı aksi halde göremeyecegim için ek haklarını kullanamayabilirler.


26 subat 2014 Son katılım tarihi . Arada evimi filan tasıyacagım için çok kısa tutamadım tarihi. Kargo bana ait, hangi il yada ülkeden oldugunuzun önemi yok. Bir aksilik olmazsa 1 Martta sonucu açıklayıp  hemen kargolamak istiyorum ürünleri. Yurtdısından kazanan olursa kargonun ulasma süresi biraz uzun sürebilir.

Dedigim gibi sadece tek zorunlu sartım var digerleri ek hak isteyenler için


Resimlerde ki kediyi hediye edemiyorum maalesef :P Çünkü  onun üzerinde çılgın hayvan deneyleri yapıyorum göbeginden öpmek , mıncır mıncır mıncırmak  agzını burnunu yemek gibi. Kendisi Cruelty Free bir kedi degildir , evdeki diger dört köpek üç kedi bir kaplumbaga üzerinde bol bol  denenmistir.

Herkese Bol Şans Diliyorum




~ Simdilik Hosçakalın ~

*
Hep Mutlu Kalın ~
*

368 yorum:

  1. hayırlı olsun:)) Chen cok tatlı fotograflar cok güzel:)) merve erden adıya gfc den bloglovinden takipteyim ve googledan da cevrelerimde eklisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresimi yazmayı unutmusum :) merve-erden@outlook.com

      Sil
    2. canım ben burdanda izledim seni google hesabımdan instagramdanda paaylaştımm :)))) sudenuratess@gmail.com instagram ismim sudesude2

      Sil
    3. sudenurates@hotmail.com da olur hayatım :**

      Sil
  2. Ürünlere bayıldım. Heleki bi hayvansever olarak duyarlılığınızı takdir ederim. Umarim bu guzellikler benim olur.:) blogunu izlemeye aldim. Google+ da cevrelerime ekledim arti yayin yaptim. Ve instagramda paylastim. Bana basarilar :)
    geceninrenqi@hotmail.com irem gökçe

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, darısı başıma! :*
    Blogu izlemeye aldım, google çevrelerime ekledim ve instangram da paylaştım :)
    nazadairhersey@gmal.com

    YanıtlaSil
  4. Ece ulukal olarak instagram blogvin google de takibe aldim bunlar benim de severek kullandığım ürünler inş şans bana guler:)
    ece7.3@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. selamlar çok güzel bi çekiliş olmuş denemek istediğim ürünler var :) kıvırcıkmarul olarak takipteyim g + ve gfc den. bloglovın :http://www.bloglovin.com/kivircikmarul
    damlaozgoren@hotmail.com bol şanss :))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Bu hediyelerden iyisi can sağlığı. Hepsine ayrı ayrı bayıldım :-)
    Blogunu Tuğçe Küpeli ismiyle takip ediyorum.
    Bloglovinde takipteyim http://bloglovin.com/tugcekpl193
    Instagramda paylaştım http://instagram.com/p/jEDJb3Ogm5/
    Sevgiler tugcekpl@gmail.com
    :-)

    YanıtlaSil
  7. merhaba :) izleyici oldum,çevrelere ekledim,blogumda duyurdum :) blog adresim : http://hoopbimakyaj.blogspot.com/ .instagram üzerinden en kısa zamanda paylaşacağım.e-mail: zehracerikci@hotmail.com :)) çoookkkk istiyorum bu ürünleri umarım benim olurlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaaa az öncede instagramdan paylaştım kullanıcı adım zehrasupernovaa :) şimdi benim 5+ hakkım mı oldu? yuppiii :)

      Sil
  8. Merhaba
    OjeBalonjoje adıyla GFC.bloglovin,g+ ve instagramda takipçinim
    İnstagramda etiketleyerek duyurdum
    ojebalonjoje@gmail.com
    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. GFCden Esra Çevik ismiyle takip ediyorum.
    G+ aynı isimden takip ettiklerime ekledim sizi.
    İnstagramdan yazgulusu ismiyle takip edip resmi paylaştım. link: http://instagram.com/p/jEMj5Dp7OU/
    Bloglovinden de takip ediyorum sizi.(esracevik) link: http://www.bloglovin.com/esracevik
    yazgulusuu@gmail.com
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  10. Ayyyy ha-ri-ka bir cekilis olmusss😻😍🎉😍🙏 blogu takibe aldim, google cevrelere ekledim ve instagram dan 'bakimlihesap' kullanici adiyla paylastim :) mail adresim edayyildirim@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  11. tebrik ederim canım hayırlısı olsun hadi bakalım başlasın ofis günlükleri ;) gfc.den serap savur bloglovinden ofisstyle olarak takipteyim ve instagramdanda ofisstyle1 çekilişi paylaştım:)

    ofissstyle@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. canım muhtemelen beni instagramda siparisinvar adı ile biliyorsundur. çevrelerime ekledim. takip ettim. hediyeler çok güzel blogun çok güzel ama kedin en güzel :) benimde yaramaz bir köpek oğlum var:
    burcucengel@gmail.com
    http://takintilarsaplantilar.blogspot.com/
    bende bloga beklerim

    YanıtlaSil
  13. Işıl Erdemir adı ile hem bloglovin de, hem GFCde, hem google + da takip ettim,yani çevrelere ekledi. . Instagramdan alisverisvemakyajdelisi adı ile paylaştım :) email adresim:alisverisvemakyajdelisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. yaa ama ben kediyi istiyorum :D

    Seda Karapoyraz GFC ve G+ :)

    Blogda duyurdum http://ojecanavari.blogspot.com/2014/01/mezuniyet-serefine-pisilimisili-bir.html

    Bloglovinde takipteyim http://www.bloglovin.com/ojecanavari
    İnstagramda paylaştım :) (canavari_oje )

    herkese bol şans kediciğe de bol öpücükler :D

    YanıtlaSil
  15. Blogunu merve koç adıyla izlemeye aldım ve GFC den çevrelere ekledim.

    Bloglovinden takip ettim: http://www.bloglovin.com/mervek

    Blog duyurum: http://kozmetikodasi.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html

    Asii_baskentlyy06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,
    Blogunu Dream Glamour olarak izlemeye aldım
    dreamglamour6@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba
    gfc ve g+ta Mürüvvet Tuncal bloglovinde Murush olarak takipteyim.
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle tebrik ediyorum ve calisma hayatindada basarilar diliyorum :) umarim her sey her zaman cok yolunda gider senin icin :) Guzel bir cekilis olmus sansimi deneyeyim bende :)

    ezgird@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar tebrik ediyorum ve darısı başıma diyorum. gfc bloglovin ve g+ da hayatın içinden olarak takipteyim. mail:eyldzelif@gmail.com sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. merhabalar
    GFC:seda-tahsin
    Bloglovinde takipteyim: http://www.bloglovin.com/sedasever
    G+da takipteyim paylaşımım: https://plus.google.com/u/0/110005598872306989332/posts/KSjNoURJmec
    Blogumdaki paylaşım: http://sedasvr.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html

    seda sever
    e-mail: seda-tahsin@hotmail.com
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  21. Merhaba :)
    GFC: Gizem aramizda
    Bloglovin: Gizem
    G+: Gizem aramizda
    gizem.aramizda@gmail.com

    herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar..
    GFC:Merve Akgün
    Google plus:Merve Akgün
    Bloglovin:modadelisimerve olarak takip ediyorum sizi.(:

    mrvakgn@windowslive.com

    Mezuniyetiniz şimdiden hayırlı olsun tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, mezuniyetinizi kutlarım iş hayatınızda da başarılar ve iyi bir kariyer dilerim. GFC bloglovin ve G+ da Gülay Berber ismiyle İnstagramda ise lady1_ kullanıcı adıyla takipteyim
    ve çekilişi paylaştım
    sevgiler
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. selamlar :) mezuniyetinize sevindim. bize de nasip olur inşallah :))
    Gfc den Süeda Deboğa
    bloglovinden Süeda Deboğa adıyla takibe aldım.
    ssuedadbb@gmail.com

    somethingnevv.blogspot.com Çok yeni bir bloggerım desteklerinizi beklerim :)

    YanıtlaSil
  26. Çekilişin hayırlı olsun.
    Gfc: Nisa I.
    Bloglovin: Nisa I.
    G+ : Nisa I.

    Hadi bakalım :) ben de çekilişime beklerim ayrıca :)) sevgiler
    nnisailgaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Ya çok şeker bir kedin vaar, Blogunu geç olsa da fark etmeme sevindim. Ayrıca mezuniyetin hayırlı olsun. Tebrik ederim :)

    GFC: Kitap Güzellik
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/kitapveguzellik
    Google+ : Kitap Güzellik(https://plus.google.com/u/0/107677451385725395397/posts)
    Blog Paylaşım: http://kitapveguzellik.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    Mail: kitapguzellik@gmail.com

    Herkese bol şans diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, çekilişiniz hayırlı olsun çok güzel hediyeler seçmişiniz :)
    saliha keltepe olarak izleyiciniz oldum aynı isimle g+ dan ekledim
    bloglovinde de takipteyim http://www.bloglovin.com/salihakltp
    salihakeltepe@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar bende bi mühendis adayımım ve kendi paramla alıyorum malzemelerimi bu güzel hediyeler bana çıksııın evrene mesaj yolluyorum meslektaş şansıııııı :)
    Gfc: Didem Tek
    İnstagram:marguerite@mynet.com
    Mail:marguerite@mynet.com Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  31. merhaba;;;
    GFC :betul adıyla takipteyim
    Bloglovin:betul adıyla takipteyim
    g+: betul adıyla takipteyim

    Mail : betul.gokpekin@gmail.com
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  32. bloglovin. g+ ve gfc yasemin karpuz olarak takipçinim :D
    rebirthyasemin@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. merhaba,Nilüfer Altıntuğ niluferozkok@gmail.com
    g+ gfc nilüfer adıyla ekledim izleyicinim,instagramda paylaştım niluferaltintug
    bloglovinde takip ve paylaşım niluferaltintug
    umarım doğru yazmışımdır bilgileri,hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  34. 3 kedili olarak ben de katıldım çekilişlereeee, kazanırsam Chen den bizim çocuklara da bi selam alırım ama :)))
    eceninadresi olarak gfc ve bloglovin, bir de instagramdan takipteyim
    http://www.bloglovin.com/eceninadresi
    g+da ekledim:
    https://plus.google.com/+eceninadresi/posts
    instagramda da paylaştım
    http://instagram.com/p/jFNl2nqGnB/
    ecebiroldereci@gmail.com
    mezuniyetin kutlu olsun ve taşınma için şimdiden kolay gelsin, evdeki dostlarla zor oluyor alışma vs süreçleri ama alışılacak en nihayetinde :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  35. merhaba
    gfc: nurgül beyaz
    http://www.bloglovin.com/nurgulbeyaz
    https://plus.google.com/u/0/102355628344391243643/posts
    nrgl.byz.93@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  36. Merhaba,
    Mezuniyetiniz şimdiden hayırlı olsun, iş hayatında başarı,şans ve kolaylık dilerim.
    GFC ve Bloglovin de ozlemm
    http://www.bloglovin.com/ozlemm
    Google Plus da Özlem Karataş adıyla takipçinizim.
    https://plus.google.com/u/0/118214777828372042277/about
    Bloğum ve İnstagram hesabım yok malesef.
    Çekilişi Google Plus hesabımda duyurdum.
    https://plus.google.com/u/0/118214777828372042277/posts/TjVhSAbt9zL
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,blogunu nazo olarak izliyorum gfc den,Google çevrelerime ekledim nazo olarak,bloglovinde nazire aziz olarak takipteyim,instagramdan eczanaz olarak tapikteyim ve paylaştım.
    Mail: ecza_nazo@hotmail.com Hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  38. merhabalar
    bloğunuzun izleyicisiyim
    bloglovindede http://www.bloglovin.com/dorefirsat

    dorefirsat@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. güzel ürünler seçmişsiniz. mezuniyetiniz hayırlı olsun :)
    gfc bloglovin ve g+ dan izel özberk olarak takip ettim
    instagramdan izelozberk olarak takip edip paylaştım
    masall.7092@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. gfc de bloglovin de g+ da umut sukran olarak izliyorum .
    instgramda @bugdaykepegi olarak takibe aldım ve paylaştım
    blogda paylaştım ;
    http://umutbuketim.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html

    Bana Bol şans  İyi yıllar …
    Umut Sukran
    sukrankarav@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. merhaba gfc:çiğdem oğuz
    bloglovinde http://www.bloglovin.com/cigdemehmet
    Google + da ekledim https://plus.google.com/117395331057431767831/posts
    cigdemoruc80@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  42. merhaba
    hediye seçimleriniz harika!
    gfc:a.avcı
    bloglovin http://www.bloglovin.com/ayseavci
    g+ https://plus.google.com/u/0/106892958154642140205/posts
    ayseveavci@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  43. gfc:gülçin karaağaç çevrelere ekledim
    https://plus.google.com/u/0/106389036212395424432/posts/RUJjeKd58nN
    https://www.facebook.com/gulcin.karaagac.7/posts/10201453611527811?stream_ref=10
    https://twitter.com/J3egum/status/422713497718243328
    gul_cin_260@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. izlemedeyim çevrelere ekledim
    dondu_2600@hotmail.com
    https://www.facebook.com/dondu.ilcin.7/posts/1393433550911614?stream_ref=10
    https://twitter.com/260dondu/status/422714752771428353
    https://plus.google.com/101492393276808436735/posts/DGkzWhFwyjb

    YanıtlaSil
  45. merhaba
    hayırlı olsun mezuniyetin :)
    izleyicinim gfc ve bloglovinde.
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  46. Merhaba gfc ve blogda takıpteyım instagramdan da paylaştım mihribankandemir yorum bıraktım. mihriban_533@hotmail.com Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  47. Önceliklemezuniyetini i.çtenlikle tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum...
    Seni zaten takipteyim gfc ve g+ dan...
    Bloglovinden de takipteyim...
    Blogumda da paylaştım seve seve...
    http://thebeautyofsakura.blogspot.com/2014/01/pisilimisiliden-cok-guzel-bir-cekilis.html

    herkese bol şans diliyorum...sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
  48. Merhaba :)
    Hayırlı olsun okulu bitirmişsin darısı bitiremeyenlerin başına inşallah :)

    Nil MERT (Nil'in Dünyasından) adıyla GFC'den takip ettim
    Gene Nil MERT adıyla google+ 'dan çevrelere ekledim.

    nilindunyasindan@gmail.com mail adresim..

    Görüşmek üzere.. :)

    YanıtlaSil
  49. Blogunuzu Sena Dursun olarak GFC ve Bloglovinde takip ediyorum
    Çevrelere Arkadaş olarak ekledim.
    Google plusta paylaştım
    https://plus.google.com/113741066286342740941/posts
    polisakademisi.sena@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Merhaba matematikci olarak takipyeyim.neslihankaracan09@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Merhaba
    Ayşe adıyla blogu takibe aldım
    Çevrelere ekledim https://plus.google.com/104245258528529144271/posts
    Bloglovinde takipteyim Ayşe Yersiz olarak
    Blogumda duyurdum http://lezzetkesfi.blogspot.com/2014/01/pisili-misili-hediye-cekilisi.html

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. merhaba ,
    *GFC de nurten yıldırım ismiyle takibe başladım
    **bloglavinde ;http://www.bloglovin.com/en/blog/10976707
    ***G+ da ekledim
    ****blogumda paylaştım ;http://stylisssh3.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    nurten yıldırım----nrtn.yldrm@gmail.com
    sevgilerle.....

    YanıtlaSil
  54. merhaba ben de katılmak istedim..
    gfc ve bloglovinden lay lay lom adıyla takibe aldım seni.(http://www.bloglovin.com/laylaylom5)
    laylaylom2014@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  55. Merhaba Mezun olur olmaz iş bulmana cok sevindim ben bi senedir kafama gore bi iş bulamadım :( Darısı bana inşallah...
    gfc de mervelil adıyla izliyorum
    bloglovin http://www.bloglovin.com/mervelil
    Google dan Merve Kuru adıyla ekledim.
    Blogumda paylaştım http://mervelil.blogspot.com/2014/01/yeni-cekilis-guncellendi.html
    Instagramdan takip ettim ve paylaştım.http://instagram.com/p/jHec8pL3qM/
    monsoon1718@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. merhaba
    hazel emre ismiyle bloğunuzun izleyicisi oldum
    bloglovinde hazel bağcı ismiyle takipçiniz oldu
    aynı isimle g+'da çevrelerime ekledim

    hazel bağcı
    hazelemre@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Denencek o kadar cok sey varki Balmjovi'ye sira gelmemisti. Umarim bu cekilisin sanslisi ben olurum :)
    GFC'den bayanbakimli adiyla takipteyim
    Mail: bayanbakimli@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayi unuttum cevrelerime ekledim + bloglovinden de bayanbakimli adiyla takipteyim

      Sil
  58. öncelikle tebrik ederim hayırlı olsun dilerim.
    obiranne yim ben :) (Müge Ç.)
    obiranne@yandex.comnot: bende bloguma beklerim çekilişimi belki seversiniz...
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2012/06/yaz-kampanyalar.html

    YanıtlaSil
  59. merhaba :)

    gfc, g+ ve bloglovinden "O Benim Dünyam - Hatice T" adı ile izleyicinim
    http://www.bloglovin.com/obenimdunyam

    htctsc92@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. merhaba :)
    dolunay zamanı ismiyle gfc ve g+ dan takibe aldım..
    ayrıca aynı isimle blogumdada paylaştım: http://siyahyildizlar.blogspot.com/2014/01/pisili-misili-hediye-cekilisi.html
    gulsen.pinar@outlook.com

    YanıtlaSil
  61. Merhaba,Mihriban adıyla takipçiniz oldum,bloglovin ve google+ adım mihriban csk,instagram adım mihriban_cskn,instagramda takibe alıp paylaştım,bloglovin ve google+da takibe aldım,sevgiler
    mkakc@yahoo.com

    YanıtlaSil
  62. Merhaba, gfc ve g+ Hürçiçek Arat adıyla takipteyim. Bu arada kedin çok tatlı :)
    arat.hr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. GFC: limonlu kek
    BLOGLOVİN: http://www.bloglovin.com/limonlukek
    GOOGLE + : limonlu kek

    Blog duyurusu:
    http://happy0neday.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-cekilis.html

    0limonlukek0@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. merhaba...
    blogunu yeni keşfettim zaten blog olayına yeni yeni el atmış bulunmaktayım:) ürünlere bayıldım diyebilirim çok teşekkürler memnun kaldığın ürünleri bizimle paylaştığın için...
    pnrkrmgl adıyla blog dan pınar kerimoğlu adıyla google+ ve bologlovin den takip ediyorum. ek olarak blogumda çekilişi paylaştım : http://yasampinarimmm.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    ek olarak da mezuniyetin hayırlı olsun inşallah bende çabucak mezun olurum iş hayatında başarılar herkese bol şans..:)
    mail: pnrkrmgl@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. merhaba GFC eceden2011
    g+ yeliz burak
    http://www.bloglovin.com/damlaece
    instagramda paylaştım ylzbrk34
    eceden2011@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. slm gfc+bloglavin izleyiciyim isim: rengarenk daphne
    http://www.bloglovin.com/rengarenkdaphne
    Google+ da ekledim:https://plus.google.com/circles/takip-ettiklerim-p693a5a138b27f0ff?hl=tr
    blog duyurum:http://daphnezamani.blogspot.com/2014/01/cekilisler-47.html
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. katıldım :)
    g_sezen86@hotmail.com
    gfc de paylaştm ordaki adım ; hırçın menekşe
    bloglovin dede takipteym paylaştım ordaki adım; gülnur
    instagramdada paylaştım ordaki adım; poisonrose06
    linkleri paylaşın demediğnz için paylaşmadım ama heryerden duyrdm paylaştm

    YanıtlaSil
  70. https://plus.google.com/110399675260081288547/posts/jeDcromtqFx
    https://plus.google.com/110399675260081288547/posts
    http://www.bloglovin.com/zeynepguler
    https://www.facebook.com/zeynepzena/posts/10151958376022833?stream_ref=10
    https://twitter.com/berenzena/status/423004833725968384
    ZEYNEP GÜLER zeynepzena@hotmail.com herkese bol şans hediyelerin çok hoş işallah kazanırım

    YanıtlaSil
  71. selam
    gfc ve g+ :yaşamın kıyısında pelin
    bloglovin:http://www.bloglovin.com/pelindemiral
    paylaşımlarım
    http://pelindmrl.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. hayırlı olsun Canım,uarım iş hayatın dilediğin gibi geçer.Başarılar :) :)
    gfc--ŞTM M olarak
    bloglovin--ŞT M olarak
    g+ ŞTM olarak takip ediyorum
    shabnammgt@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. dorakamij@gmail.com derin yıldırım

    YanıtlaSil
  74. merhaba,
    tüm ek haklarla şartlar tamam
    tugce tasgin bloğunuzu izliyorum
    tugce tasgin g+ izliyorum
    tuğçe caner bloglovin takip ediyorum
    blog yayın linkim
    http://durubabyworld.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    instagram durubaby paylaştım
    tugce_tasgin@hotmail.com
    Tuğçe Caner

    YanıtlaSil
  75. Merhaba :) öncelikle mezuniyetin hayırlı olsun :)
    Naz Lıı ismi ile izleyicin ve çevrelerimde eklisin :)
    nazlikelimeler@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba,
    izleyicinim gfc ve bloglovin: rukiye_klc
    google+ çevrelere ekledim rukiye kılıç

    umarım şanslı olurum..

    rukiye kılıç
    rukiye_klc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. merabalar:)
    gfc: elif de
    aynı şekilde google çevrelerden de ekledim sizi.
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/mavibirkulube
    blogumda duyurdum: http://mavibirkulube.blogspot.com/2014/01/guzelinden-bir-cekilis-daha-pisilimisili.html
    e-mail: elf10_demirci@hotmail.com

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  78. Aycan Erdem olarak takipteyim
    Çevrelere de ekledim
    erdmaycn@gmail.com
    Hediyeler çok güzel kazanmayı çok isterim
    :)

    YanıtlaSil
  79. merhaba :)
    ülkü üner olarak gfc den takipçinizim
    forgotten_-_hopes@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  80. Merhaba,
    Mezuniyetini kutluyorum. Çok güzel ürünler seçmişsin. Bu arada blogunu, blog paylaşımlarından gördüm ve çok beğendim. Bu yazıdan sonra gezinmeye devam edicem tabi ki :)

    Kadın ve Kozmetik(Seçil H.) olarak GFC, Bloglovin'den takip ediyorum. Aynı isimle Google+'tan çevrelerime ekledim.

    Mailim: kadinvekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. MERHABALAR
    GFC :HAVVA AZRA ÖZTÜRK
    G+ ÇEVRELERE EKLEDİM
    BLOGUMDA RESIMLI DUYURDUM : http://havvaaazram.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    BLOGLOVİN TAKIBE ALDIM : https://www.bloglovin.com/havvaazraozturk
    Havva_020@windowslive.com
    SEVGİLERRRR

    YanıtlaSil
  82. Merhaba :))
    bloğunuzu takip ediyorum :)
    Herkese bol şansa :-)
    Colourmakeup1@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. merhaba
    gfc ve g+ :Elif Ekici
    bloglovin:eiffelif
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    hediyeler cok guzel ama blogunda cok sekermis kedili falan bayildim sevgiler=)

    YanıtlaSil
  84. Merhaba bloğunuzun takipçisiyim
    Mail adresim: xasd16x@hotmail.com
    GFC: Serpil Çetin
    Google + : Serpil Çetin
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/ocetins
    Facebook: https://www.facebook.com/oktaycetin03
    Paylaşımlarım
    https://www.facebook.com/oktaycetin03/posts/630191453685467?stream_ref=10
    https://plus.google.com/u/0/111924183963752293668/posts/NiV4x26iuPZ

    YanıtlaSil
  85. Şimdiden tebrikler mezuniyetin için :))

    GFC, bloglovinden ne giysem olarak takipteyim. Ayrıca google çevrelerime de aynı adla ekledim :)

    mail adresim:tekderdimnegiysem@gmail.com


    Bir de kedin çok şirin^^

    YanıtlaSil
  86. Merhaba :) Mevzuniyetin hayırlı olsun :) Ece Yıldız adıyla Gfc'den ve google plusdan takipçinim. Bloglovinden de http://www.bloglovin.com/eceyildiz takipçinim. mail adresim: ecenindunyasindan@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. Merhaba
    Gfc de takipteyim berna ecer ismiyle
    Bloglovinden takipteyim http://www.bloglovin.com/masummelek125760
    İnstagramda takip ediyorum ve paylaştım http://instagram.com/p/jMItyVr1Vl/
    G+ çevreme ekledim https://plus.google.com/u/0/115925373539720705373
    Mezuniyetin hayırlı olsun çekiliş tamda doğum günüme denk geliyor gönülden isterim kazanmak hemde doğum günü hediyem olmuş olur
    bernusum-35@hotmail.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  88. Beyza Akgün adıyla takipteyim iletişim adresim beyzakgun@gmail.com herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  89. Merhaba gfc elif_yldrm35
    bloglovin http://www.bloglovin.com/elifyldrm
    g+ Elif Yıldırım
    elif_yldrm35@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  90. Merhaba bloğunu izliyorum.
    Gfc:şenay gazoz
    Bloglovinde takibe aldım.
    http://www.bloglovin.com/senaygazoz5
    Google'da izlemeye aldım.
    https://plus.google.com/113956116106306946983/posts
    İnstagramda çekilişi duyurdum.
    http://instagram.com/derindusunen
    senaygazoz@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. ayy bu blog çok tatlı benim blogda da pisiler var :)))
    ben artık takipteyim bana da beklerim sevgiler :))
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  92. Gfc, Bloglovin ve Google+'tan izleyicinim.
    http://www.bloglovin.com/casnuuu

    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. mezuniyetin hayırlı olsun umarım süper işler bulursun ;) direk takipteyim ;)
    gfc'de bir birce benim ve mail adresim birceakcay@hotmail.com herkese bol şans ...

    YanıtlaSil
  94. gfc den takipcinim cevrelere de ekledim :)
    vuhuyehu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. Mrb, bloglovinde Reyhane1 olarak takibe aldım.G+'da ise Reyhanlahersey Reyhane olarak takipteyim..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. merhaba gfc den irem eren adımla izleyicinim
    bloglovinden rhcpasigi adımla takipteyim
    http://ojeninnirvanasi.blogspot.com/2014/01/cekilisler.html blogumda duyurdum
    mail: ojeninnirvanasi@hotmail.com
    hediyeler çok hoş the balm ürünlerini daha once kullanmadım kazanırsam cok sevinirimm

    YanıtlaSil
  97. Öncelıkle tebrık ederım canım fatmagul yaban yabanf@hotmail.com ısmıyle takıpcınım umarım sanslı kısı olurum :)

    YanıtlaSil
  98. slm hediyeler süperrr..blogunu ismimle izliyorum..
    bloglovinden takibe aldım
    http://www.bloglovin.com/tugbaciftci
    g+ da çevrelere ekledim
    https://plus.google.com/u/0/116035308246420560795/posts

    tugba çiftci
    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. selamm:) blogunun ecosmus ismiyle izleyicisiyim, bloglovinde ise Ebru Cosmus ismiyle takipteyim, google+ da ise cevrelerime ekledim Ebru Coşmuş olarak:)
    http://www.bloglovin.com/ecosmus
    ecosmus@hotmail.com
    herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  100. selamün aleyküm
    GFC G+ BLOGLOVİN (Emine KATIRCI)
    eminekat93@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhaba :)
    Blogunu Melis Esen ismiyle takip ediyorum.
    melisesen_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. merhaba gfc'de eyireltia adıyla takip ediyorum
    eyireltia@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. gfc Damla Nur .ERTEN
    bloglovin damla
    google+ Damla nur
    erten_damlanur_1994@hotmail.com
    herkese iyi şanslar

    YanıtlaSil
  104. Merhaba :)
    GFC: Gamze Doğan
    bloglovinden takip ediyorum gamzedogan adıyla
    g+dan ekledim
    dogangamze.93@gmail.com
    balm jovi gönlümü fethetti hemen :)

    YanıtlaSil
  105. Elçincim kedin ne sevimli :))

    yasemin ergenç adıyla takipteyim.

    yaseminergenc39@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. slm mehpare01 olarak izleyicinim
    bloglovinde takipcinim
    http://www.bloglovin.com/mehpareolmesek9
    pisiciğe bayıldım benimde bir kedim var onların sevgisi bağımlılığı apayrı bir duydu anlatılmaz yaşamak lazım :)
    http://mehpare01-ayparcasi.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil
  107. mrb gfc tefafuk_tuba bloglavin Tuba Nur olarak izlemeye aldım, google çevrelere ekledim google,face,twitter ve bloğumda çekilişi paylaştım linkler;http://tefafuk.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html https://plus.google.com/u/0/111788956813996114770/posts https://twitter.com/TubaDa4/status/424543464282263552 https://www.facebook.com/tnur3/posts/10152118387455340?stream_ref=10 tefafuk_tuba@hotmail.com
    Tuba Nur
    darısı başıma bende bi mezun olabilsem ah ah

    YanıtlaSil
  108. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  109. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  110. hediyeler muhteşem gerçekten :)
    GFC :Çağrı KÖSE
    Blogvin: http://www.bloglovin.com/cagrikose
    g-mail: cagrikose94@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. Bukadar icten bi cekilis yapildgini ilkkez görüyorum ;) mezuniyetin hayirli olsun
    Bende katıldım gfc: ilknur Önder mail ttbaby _ - dance_21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  113. http://makeupceyda.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    Merhaba Gfc: Ceyda Yıldız ismiyle takipçinizim.
    Blog sayfamda duyurdum. http://makeupceyda.blogspot.com/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    Gmail: ceyda.yildiz9@gmail.com
    g+ dan takipçinizim.
    Bloglovinden takipçinizim: http://www.bloglovin.com/ceydayildiz

    YanıtlaSil
  114. merhaba. blogunu cicekcikiz olarak izliyorum. bloglovinden de takip ediyorum http://www.bloglovin.com/cicekcikiz. google +da çevrelerime ekledim. özlem ulu.
    instagramdan boleyngirll nickimle takip ediyorum. mezuniyetiniz hayırlı olsun..

    sevgiler ;)
    ozlem20@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. aysegulbedeloglu@windowslive.com

    YanıtlaSil
  116. Gfcden melike tpf olarak bloglovinden https://www.bloglovin.com/melike8 olarak takip ediyorum sizi. mail adresim melikebdr@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. aaa nasıl kacırmısım ben bu cekilişi harika bi çekiliş :)
    zaten selin syln olarak takip ediyorm :)
    beautybysyln@gmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  118. arkadaş çevreme ekledim :)
    gol.ha@hotmail.com
    tuğba öztürk olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  119. Selammmm Behiye Aylin Akayoğlu olarak burdan takipteyim. Bloglovinden Aylin Akayoğlu olarak. blogumda paylaştım şekerim :) http://birbhyln.blogspot.com.tr/2014/01/guzel-arkadastan-guzel-pisilimisili.html

    YanıtlaSil
  120. ben katıldım mı acaba, valla hatırlamıyorum:)burdan ve bloglovinden takipteyim, daha önce yazdıysam özür:) Unutkanlık başa bela
    ibelta@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Merhaba:)
    Harika bir çekiliş:) Mezuniyetin hayırlı uğurlu olsun canım:)
    GFC: ezgi ezgi
    G+: Bahçem benim
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/bahcembenim
    Blogumda paylaştım http://bahcembenim.blogspot.com.tr/2014/01/katildiniz-mi-pisilimisili-mezuniyet.html

    ezzo_ezgi_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. bloğunuzu deniz güner karabaş adıyla izliyorum bloglovin google+ ve da aynı isimle takipteyim instagramda denizgunerkarabas adıyla takibe aldım paylaştım http://denizguner.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. gfc yıldız
    instagram nil7035
    bloglovin yildizlimakyajblog
    g plus yıldız yıldız
    ile izlemeye aldım
    instagram ve bloggerdan paylaştım
    yildiz111@hotmail.com
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gfc de bi gariplik var izleme kısmı gözükmüyor yarın tekrar bakıp izlemeye almaya calışıcam

      Sil
  124. Merhaba (:

    gfc "cicolsun" isminle takipçinim.

    instagramdan paylaştım "cicolsun"

    google çevrelere ekledim "çiğdem çolak"

    blogumda paylaştım "http://cicole.blogspot.com.tr/2014/01/pisili-blog-cekilisi-cok-bir-pisicikli.html"

    mail adresim bailomos@gmail.com

    sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  125. İyi geceler ve tebrik ederim :) Bloglovin, g+ ve blogunu takip ediyorum Julide Tunalı adıyla

    http://ikizkedi.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisili-cekilis.html

    tunalijulide@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. merhaba;

    Ürünlerin hepsi çok özenle seçilmiş. Gfc'de duygu kaya olarak takipçinizim. Google çevrelerime duygu kaya olarak eklemiştim. Bloglavinde duygu özgür kaya olarak takipteyim. Mail adresim adamolmakistemiyorum@gmail.com.

    YanıtlaSil
  127. Merhaba GFC den gönül tekin olarak takibe aldım Bloglovinden aynı isimle takibe aldım http://www.bloglovin.com/gonullkitty https://plus.google.com/118395349674064580144/posts/iSYo7717NiK
    çekilişi instagramda ve blogumda malesef duyuramadım :(
    Kediniz çok şirin :)))
    sevgiler

    Gönül Tekin
    tutku_782@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. Merhaba izleyicinin olamadim şuan için sanirim sorun var ama instagramda ve google çevrelere ekleme arzu dumanoğlu adiyla tamamdir arzu dumanoğlu arzudumanoglu@mynet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :)

      Sil
  129. Merhaba GFC maalesef göremediğim için olamadım :( G+ çevrelere ekledim Zeynep Tür
    http://www.bloglovin.com/tozpembesayfalar izlemedeyim
    https://plus.google.com/113588248811067031020/posts/ZnxD5LTdEf7 paylaştım
    http://tozpembesayfalar.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html resmili olarak duyurdum
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Sevgiyle Kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :)

      Sil
  130. Gfc: Hayatın İçinden
    mail: hayaticindenn@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gfc deki hatayı düzelltim artık takip edebilrisiniz . Bol şans :)

      Sil
  131. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :)

      Sil
  132. ****** GFC 'de sorunun var sanırım, düzeltirsen anında takibe geçerim*****

    - G+'da HelloKerry olarak takipteyim

    - Vloglovinde takipteyim (http://www.bloglovin.com/hellokerry)

    - HeloKerry Blogumda da paylaştımm
    ( http://helokerry.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisilinin-bayldgm-cekilisiii.html)

    -Mail: helokerry@gmail.com

    Ayrica Tebrik Ediyorumm Seniii (: hem mezuniyetini hem seçtiğin ürünleriiiiii (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :) teşekkür ederim :)

      Sil
    2. tamamdır takipteyimmm (:

      Sil
  133. Merhaba
    Harika bir çekiliş, Mezuniyetin hayırlı uğurlu olsun canım :))
    GFC: Emine Mehmedova
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/emi88

    emi.mehmedova88@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GFC deki hatadan dolayı izleyicim olunamıyordu .düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :)

      Sil
  134. Merhaba,
    Bende cekilise katilmak istiyorum :)
    GFC : Emine Kuvanci
    Blogovinden de takibe aldim : http://www.bloglovin.com/eminekuvanci

    makeup0688@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GFC deki hatadan dolayı izleyicim olunamıyordu .düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :)

      Sil
  135. merhaba
    allah nasip ederse katıacam inşallah
    gfc hatalı olduğu için takip edemedim ama en kısa zamanda takp edecem
    m.cay.65@gmail.com
    blogumda duyurdum
    blogumun ismi çayı seven kız :)

    YanıtlaSil
  136. gfc hatalı olduğu için izleyemedim ama düzelsin hemen izleyeceğim. g+ ve bloglovinden izlemeye aldım. bloglovin kahve çekirdeği

    g+ ise https://plus.google.com/u/0/106867748087147896360/posts

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. merhaba gfc de sorun olduğu için izleyemedim. blogvinde takibe aldım
    http://www.bloglovin.com/nilqun
    g+ da çevrelere ekledim çekilişi paylaştım
    https://plus.google.com/109048903364319753580/posts/2a8NZaFh9Ak
    instagramda nilqunnn adıyla paylaştım
    nilgün özdamar
    nil.funda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. GFC kısayolu gözükmüyor sitede izleyemedim, düzeltilirse ya da aşka bi şekilde izleme şansım varsa izleyebilirim hemen :)
    Bloglovin ve Google+ da Merve Erkartal adıyla takip ettim ve çevrelerime ekledim.
    miss.erkartal@gmail.com
    Bu arada mezuniyetin hayırlı olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :)

      Sil
    2. teşekkürler, tamamdır :)

      Sil
  139. kedicik zaten mükemmel bi hediyeymiş ama olmaz ki kedisiz :P bayıldım seçimlerine bu arada balm ürünlerini denemeyi gerçekten istiyorum ama ben manisadayım ve malesef burda gratis yok bu yüzden ulaşamıyorum :( belkide sayende deneyebilirim :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GFC deki hatadan dolayı izleyicim olunamıyordu .düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :)

      Sil
  140. kedicik zaten mükemmel bi hediyeymiş ama olmaz ki kedisiz :P bayıldım seçimlerine bu arada balm ürünlerini denemeyi gerçekten istiyorum ama ben manisadayım ve malesef burda gratis yok bu yüzden ulaşamıyorum :( belkide sayende deneyebilirim :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. merhaba gfcden düzeldiğinde tkip edeceğim düzeltmek kolay aslında ayarlardan bloğunuuzun ismine bir harf ekleyin kaydedin daha sonra tekrar girip o harfi silin kaydedin gfc yerine geliyor. g+da ekledim bloglovinde sey seyda https://plus.google.com/114286401121124396514/posts/DBEjtZASxmK duyurum mailim; seyda.yilmazzz@hotmail.com Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev taşırken farketmemişim bozuduğunu :) düzelttim teşekkür ederim :)

      Sil
  142. bende onu söyliycektim blogunu takip edemedim gfc yüzünden düzeltirsen en kısa zamanda takip edicem bende :D bu arada eski mezun bi mühendisten sana bi tavsiye ilk çalıştığın yeri çok dikkatli seç seni geliştirecek biyere gir :D umarım şanslı olursun bu konuda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GFC deki hatadan dolayı izleyicim olunamıyordu .düzelttim artık izleyebilirsin :) bol şans :) Umarım güzel bir seçim yapmışımdır :) 10 şubatta başlıyorum :)

      Sil
  143. Merhaba! Takipteyim ve çevrelerimdesin: bilge.jonathan@gmail.com
    bloglovinde takipçinim: bilge
    blogumda paylaştım.
    http://cilekbeneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/01/mezuniyet-serefine-pisilimisili-bir.html

    YanıtlaSil
  144. merhaba takipçiyim...herkese bol şans...
    karasevda78@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. selam, bi pisinin murnu sokmadığı çekiliş mi olurmuş :) yirim!
    GFC den takipçiniz oldum ve blogvinde http://www.bloglovin.com/yapboz adresiyle takibe aldım sizi ve Google Çevrelere Ekledim. Mail adresim emel-cicek@hotmail.com. Ayrıca mezuniyet için tebrik ederim, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  146. Hepsinde de takip ettim.
    blog paylaşımı http://anasondunyasi.blogspot.com.tr/2014/01/mukemmel-bir-cekiliiis.html
    gfc büşra toprak
    hangisinde ismim ne olarak geçiyo bilmiyorum ama burda anason kokusu olarak takipçinim
    mailim anasonkokusu8@gmail.com
    şimdiden merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  147. gumusesin@gmail.com,blogunu takip ettim ve çevrelerime ekledim

    YanıtlaSil
  148. merhaba,mezuniyetiniz hayırlı olsun :) ama bu hediyeler çok güzel umarım ilk balm ürünüm bu çekilişten olur.
    gfc de sezgiii , facede çekilişini duyurdum https://www.facebook.com/sezgi.z.ozcan?ref=tn_tnmn,

    bloglovinden takipçinim http://www.bloglovin.com/sezgizumrutozcan

    g+da takip ediyorum çekilişini orda da duyurdum sezgi zümrüt özcan adıyla https://plus.google.com/117784921369951543741/posts.

    sezgi_zumrut@hotmail.com
    herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  149. merhaba, gfc :azize
    g +: azize r
    http://www.bloglovin.com/a2i2e
    http://azizedeninciler.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine.html
    a2i2ern@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. selam canım,
    izlemeye aldım, blogumda da duyurdum

    http://adsd-msr.blogspot.com.tr/2014/01/subat-etkinlikleri.html

    adasdelenster@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  151. merhabalar,

    GFC de Genç Bayan adı ile takip etmekteyım ve aynı adla g+da cevrelere ekledım.
    emailim: gencbayann@gmail.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  152. Merhabalar:) Ben "Büşra Demir(bsrdmrx@gmail.com)" adı ile GFC'den takipçinim ve çevrelere ekledim https://plus.google.com/app/basic/104685047262391788837/about?cbp=uies0qw1zpzm&sview=27&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1 . Yine aynı şekilde "Büşra Demir (bdemiirr@outlook.com)" ile bloglovinde de takip ediyorum http://www.bloglovin.com/busrademir . Instagramda da "m_busr" adi ile takip edip paylasim yaptim. http://instagram.com/m_busr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bsrdmrx@gmail.com daha sık kullandığım bir adres

      Sil
    2. Ve blogumda paylasim yaptim.https://plus.google.com/104685047262391788837/posts/SowuQyCY9Rs

      Sil
  153. Merhaba, blogunu hazal ismiyle izlemeye aldım.

    Çekilişi blogumda paylaştım.
    http://fridayismybaby.blogspot.com.tr/2014/01/pisili-misili-cekilisi.html

    hazal_topal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. Canım harika bir çekiliş :* blogunu Neriman Demirel adı ile izliyorum mail adresim nerimandemirel03@gmail.com çevrelerime de eklisin :) öptüm çokk

    YanıtlaSil
  155. merhaba. mezuniyetiniz hayırlı olsunç

    gfc den ve bloglovinden İlknur kaymaz olarak takipteyim. g+ ta çevrelere ekledim.
    güncel mailim electra_kku@hotmail.com

    iyi çekilişler.

    YanıtlaSil
  156. merhabalar çekiliş hediyeleriniz harika The Balm ürünlerini çok merak ediyordum.Umarım kazanan ben olurum da bu hayalime kavuşurum :) gfc adım seda kaya google+ dan seda kaya ismiyle takipteyim bloglovin'im http://www.bloglovin.com/sedabaybekkaya takipteyim. instagram adım @baybekkaya oradanda paylaştım blogumda paylaştım: http://sedabaybekkaya.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisilide-cekilis-var.html şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  157. merhaba
    gfc hatice tokmak ismiyle takipteyim.
    + g hatice tokmak ismiyle takipteyim.
    bloglovinden hatice özkan tokmak ismiyle takipteyim.
    iletişim ht19731973haticetokmak79@gmail.com
    hediyeler bir harika sevgiler

    YanıtlaSil
  158. Merhaba
    Blogunu bu isimle izliyorum
    Bu isimle çevrelerime ekledim
    Blogumda duyurdum; https://plus.google.com/118189932448265634350/posts/cv8FUMWDDZt
    Instagram'da seni bakimakyajsever adıyla takipteyim
    Instagram'da duyurduğum link; http://instagram.com/p/jpRJhRlF-Z/
    Bloglovin'de seni Berry Love adıyla takip ediyorum
    Bu da e-mail adresim; berrylove.7@outlook.com

    YanıtlaSil
  159. Yeni işin için seni tebrik ederim.Bize bu hediyeleri hazırladığın için de sana kocaman kocaman öpücük yolluyorum.Keşke hediyeye kediyi de koysaydın:P ben senin yerine mıncırırdım onu:D
    Gfc ve g+ da bayandudak33üm gerçek adım Cemile Işık.Bloglovini de takip ettim:)
    Blogumda paylaştım: http://bayandudak.blogspot.com.tr/2014/01/httppisilimisili.html
    Facebookta paylaşma kuralı yok ama ben paylaştım: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=397630583704643&id=100003731148283&stream_ref=1
    Çevrelerime de ekledim bayandudak33 ya da Cemile ışıktı tam hatırlayamadım
    İnstagramda da paylaştım bayandudak33
    Kısacaa dediklerinin hepsini yaptım facebookta paylaşmak benim artım olsun heheh:) umarım kazanırım çünkü yaşadığım yerden dolayı burdaki çoğu ürüne ozellikle the balmlara bakmakla kalıyorum.Herkese bol şansssss:)
    E mail: cemileisik2@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. merhaba mezuniyetin ve işin hayırlı olsun.Gfc ve bloglovinden Ben Özetle P. ismiyle takibe aldım.
    e-mail:benozetlep@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  161. Merhaba kalemimveben olarak izleyicinizim
    benimkalemimbu@gmail.com mailim. Sevgilerimle ^.^

    YanıtlaSil
  162. Meraba canım :) ben seni bloglavin g+ ve buradan notegoist olarak takip ediyorum. ayrıca bloğumdan çekilişini duyurdum :) http://notegoist.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisilinin-cekilisine-kos.html emailim notegoist@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  163. İzleyicinizim, Eva Sungur (trustnosmile) adıyla.
    Başak Sungur (basaksungur) adıyla Bloglovin'de de takip ettim.
    İnstagram hesabımdan (evasungur) takip ettim, paylaştım, tagleyerek.
    emailim: basaksungur@icloud.com
    Çevrelerime de ekledim ve bu postu beğendim bloglovinden.

    Bu ürünler tam bana göre, sağlıklı ve hayvanlara zarar verilmeden yapılmış olması çok güzel. Rossman burda olmadığı için kazanırsam ayrı bir mutlu olurum. Çekiliş için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  164. Merhaba! Öncelikle tebrik ederim.
    GFC : Serap Şinik adıyla takipteyim.
    Google+ Serap Şinik adıyla ekledim.
    Mail adresim : serapsinik02@gmail.com

    YanıtlaSil
  165. Merhaba blogu izlemeye aldim arzu dumanoglu adiyla unstagramdada paylastim arzudumanoglu@mynet.com arzu dumanoglu

    YanıtlaSil
  166. Mezuniyetiniz için tebrikleeer :)) tam da almak istediğim ürünleri tek tek seçmişsiniz sanki :) kazanırsam çok çok çok ço

    YanıtlaSil
  167. Çooooook sevinirim. Telefonumda sayfanın yenilenmesinden dolayı sürekli zar zor yazıyorum :D bölük pörçük kusura bakmayın :)
    İnstagramda: sundaygirlxoxo adım :))
    Burdan takipteyim :)) google + a da ekledim :))))
    Burcuagirman@gmail.com
    Herkese başarılar :)))))))))))

    YanıtlaSil
  168. GFC:Vildan Mutlu

    https://plus.google.com/u/0/110534782898726531237/posts/FZPrWDXNyiR

    http://www.bloglovin.com/vildanasilturkmutlu

    mail:vildan_asil_turk@hotmail.com

    http://vildanasilturk.blogspot.com.tr/2014/01/pisilimisili-mezuniyet-serefine_31.html

    bol şans........

    YanıtlaSil
  169. GFC VE Bloglovin : mmerwe
    G + : merve özhan
    mail : mmerwe.blogspot@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. Gizem aydin gzmaydn93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. gfc bloglovin aysu kaymakçalan flowers_aysu@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  172. Merhaba, bu harika çekilişi kazanmak istiyorum:)
    GFC bloglovin ve google+ da Şeyma B Kaptan olarak takipteyim
    http://www.bloglovin.com/seymabkaptan6

    kizilcikserbetimm@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. Merhaba :)
    GFC'den "Titania'nın Çöplüğü" adıyla takipteyim.

    Google+'dan "Titania'nın Çöplüğü" olarak çevrelere ekledim.
    Bloglovinden takip ettim = http://www.bloglovin.com/titaniablog
    Blogumda duyurdum = http://titanianincoplugu.blogspot.com.tr/2014/01/cekilis-haberleri.html

    zatenherseybos@gmail.com

    YanıtlaSil
  174. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  175. Yaşasın the balm :D wish list'imin kac aydir ilk siralarinda bulunan palet ve allık Harikasıniz :))
    GFC den Ahsen Çort olarak takipteyim, yine google+ da Ahsen Çort olarak çevrelerime ekledim bloglovinde (
    http://www.bloglovin.com/ahsencort ) olarak takipteyim ve instagramda @ ahsencort olarak takip ediyorum ve paylaştım ( http://instagram.com/p/j4bigemZSE/ )severek izliyoruz :))

    YanıtlaSil
  176. Merhaba öncelikle mezuniyetiniz hayırlı olsun :) Zor bir bölümden mezun olabilmenin coşkusunu bilirim :D Hediyeler gerçekten özenle seçilmiş, umarım bana çıkar:)
    GFC'den Vizviz, G+'dan Vizvizdan Esintiler adıyla takibe aldım.
    Mail adresim: vizvizdanesintiler@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...