a


4 Ocak 2014 Cumartesi

Bu Aralar Ben


*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

 *





Yaklaşık on gündür yazı filan giremedim blogla ilgilenemedim  farkındayım.O kadar yoğun bir dönemdeyim ki kendim şaşırıyorum bir gün içinde yaptıklarıma. Öncelikle bu aralar dönem sonunun yaklaşmasıyla tüm projelerin teslimi ve derslerin sınavları var. Benim üniversitem sağ olsun iki vize bir final sistemini uyguladığı için ikinci vizelerim geçen perşembe biterken finallerim bu pazartesi başladı.Bu hafta üç tane babalar gibi finale girdikten sonra birde şu projeleri yetiştirebilmek için çırpınmaya başladık sevdicekle. Her gece o evinde bu halde ben evimde bu halde skype yardımıyla projelerle debelenip alttaki gibi uyuya kaldık





Bunun yanında aklınıza gelebilecek her yerde koşulda uyumaya başladım çünkü geceleri uyku nedir bilmedim

Koltukta



Her yumuşak yerde ( bu yakışıklı bizim evin miniklerinden Zero ) 


Yerde


Güvenilir omuzlarda ( bunlar da Mia ve Pati yine bizim evden )
Sırt üst 


 Yüz üstü


Okulda


En olmayacak yerlerde






Peki neler oluyor hayatımda : öncelikle bir aksilik çıkmazsa okulumu bitiriyorum; elektrik elektronik mühendisi oluyorum. Bunun yanında önümüzdeki gönlerde çok ama çoooook özlediğim ablam geliyor denizaşırı ülkelerin birinden. Ayın 10unda son sınavım bitiyor ; 10 gün içinde tüm evimi toplamalı ,nakliyeci bulmalı onların İstanbul'a taşınmasını sağlamalı , eşle dostla  yılımı geçirdiğim şehirle vedalaşmalı , bu arada burada yaşayan teyzemle ve kuzenlerimle vakit geçirmeli ,ablacığımla hasret gidermeli ona göstermek istediğim yerleri gezdirmeliyim. Aaa bir de bloguma bol bol yazı girmeliyim .Anlayacağınız halim harap :) Ama olsun tatlı bir telaş bu.



Bir kız kardeş insanın hayatında çok önemli bir yere sahip. O benim ilk arkadaşım , ilk sırdaşım , ilk öğretmenim ikinci annem koruyucu meleğim. Onu o kadar özledim ki. Sanki şu sayılı günler geçmiyor bir türlü. Ama çok az kaldı ablam geliyorrrrrr :) yuppiii heyyooooo  telelelelelellellllll :)



Benim hayatım şuanda bu durumda merak edenlere çook teşekkür ediyorum. Ahh birde bu süreçte blog tasarımıyla , yazı karakterletiyle , içeriklerle ilgili bir sürü ama bir sürü mail aldım hiç birini cevaplayamadım bugün sırayla hepsini cevaplayacağım beklettim sizi kusura bakmayın :) Blog tasarımımın bu kadar beğenileceğini tahmin etmiyordum beni çok mutlu ettiniz tüm o "şunu nasıl yaptın bunu nasıl yapıyorsun " sorularıyla. Hepinizi öpüyorum kocaman






Şimdilik Hoşçakalın ~

*
Hep Mutlu Kalın ~
*



2 yorum:

  1. Aah bir de projeler. Ne zamansız sızlanmışım. Hakkını helal et benim güzel kızıımm. Allah ım kolaylık versin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin :) helal olsun hiç olurmhu elimden geldiği sürece bildiğim her konuda yardım etmekten keyif duyarımm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...